مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: کاروان های جمعیت هلال احمر عازم مناطق محروم شده و در این مناطق به دنبال محرومیت زدایی در بخش های مختلف هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در نشست با مسئولان فرماندهی مرزبانی استان اردبیل از آمادگی جمعیت هلال احمر استان اردبیل جهت برگزاری دوره امداد و کمک های اولیه به 350 نفر در قالب تفاهمنامه همکاری با فرماندهی مرزبانی اردبیل خبر داد.

وی افزود: طبق تفاهمنامه منعقد شده در مهر ماه سال جاری، این دوره در 4 شهرستان بیله سوار، پارس آباد، گرمی و نمین برگزار خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان از دیگر بخش های کاروان سلامت جمعیت هلال احمر است، اضافه کرد: طبق توافقات انجام شده مقرر گردید تیم درمانی فرماندهی مرزبانی نیز در کاروان های سلامت مشارکت و همکاری نمایند.

معبودی با اشاره به اینکه تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و فرماندهی مرزبانی اردبیل در راستای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های علمی، آموزشی و بهداشتی جهت توانمندسازی نیروی انسانی امضا شده است، ادامه داد: این دو نهاد خدمات متعددی به لایه های مختلف مردم ارائه می دهند که با مشارکت همدیگر می توانند کمیت و کیفیت خدمات را ارتقا دهند.

وی افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی محرومیت زدایی و ارائه خدمات عادلانه به اقشار محروم جامعه است که کاروان های سلامت هم به این منظور در مناطق محروم حاضر می شوند.

انتهای پیام/ح

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در مناطق محروم اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.