معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 585 نفر گرفتار شده در کولاک برف استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیز ارشادیان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز با اعلام این خبر افزود: 130 خودرو در کیلومتر 17 خلخال – اسالم در کولاک برف گرفتار شده بودند که نجاتگران هلال احمر به یاری آن ها شتافتند.

وی با بیان اینکه چند سازمان همکار در منطقه عملیات حضور داشتند، اظهار کرد: پلیس راه و راهداری در این عملیات مشارکت داشته و عوامل جمعیت هلال احمر را تنها نگذاشتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه اطلاع رسانی به این جمعیت به صورت حضوری انجام شده بود، تصریح کرد: در این عملیات عوامل جمعیت هلال احمر استان به 50 نفر از افراد گرفتار شده درکولاک در پایگاه بین شهری گردنه اسالم اسکان و به بقیه افراد در رهاسازی، هدایت و زنجیر چرخ کمک کردند تا آن ها از گرفتاری در کولاک رها شوند.

ارشادیان با اشاره به نیروهای به کار گرفته شده در این عملیات تصریح کرد: دو تیم عملیاتی با 6 نفر نجاتگر و با دو دستگاه خودروی آمبولانس در این عملیات امداد و نجات حضور داشتند.

وی با بيان اينكه طی 24 ساعت گذشته به 2 نفر مصدوم حادثه جاده ای امدادرسانی شده است، افزود: اين مصدومین بر اثر برخورد2 خودرو در کیلومتر 60 گرمی - اردبیل دچار حادثه ديدگی شده بودند.

معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان اردبيل ادامه داد: در اين حادثه یکی از مصدومین بعد از رها سازی تحویل عوامل اورژانس قرار گرفته و مصدوم بعدی به مرکز درمانی انتقال یافت.

ارشادیان تشريح كرد: در اين حادثه جمعيت هلال احمر استان اردبيل با به كارگيری 1 تيم عملياتی، 3 نفر نجاتگر، یک دستگاه آمبولانس به ياری حادثه ديده شتافتند.

انتهای پیام/ح

امدادرسانی به 2 نفر مصدوم حادثه جاده ای در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.