عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: 1500 میلیارد تومان بدهی مراکز دانشگاهی و 1500 میلیارد تومان بدهی بخش خصوصی تا پاین آذر پرداخت می‌شود.


ابوالفضل سروش عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور شریعتمداری وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز این شورا خبر داد.

وی تصریح کرد: نمایندگان در این نشست سوالات خود را درباره بحث درمانی روستایی، مشکلات درمان و بدهی‌های این وزارتخانه به وزارت بهداشت و درمان مطرح کردند.

سروش اظهار کرد: بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی هم در این نشست حضور داشت که البته از وی به عنوان کاندیدای اصلی این سازمان نام برده می‌شود و اکنون در انتظار تایید نظر رئیس جمهور است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان اظهار کرد: نمایندگان در این نشست از شریعتمداری خواستند تا به دلیل مشکلات درمان مستقیم مردم، توسط تامین اجتماعی این سازمان درمان را برون سپاری کرده و با استفاده از خرید خدمت، پزشکانی را از وزارت بهداشت به کار بگیرد که البته این موضوع موانع قانونی دارد که می‌توان آنها را در مجلس رفع کرد.

وی بیان کرد: بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت یکی دیگر از مسائل مورد بحث بود که وزیر کار اعلام کرد برای حل این مشکل مذاکراتی را با وزیر بهداشت آغاز کرده و به دنبال رفع این مسئله است.

سروش گفت: قرار شد تا پایان آذر ماه 1500 میلیارد تومان بدهی مراکز دانشگاهی و همچنین 1500 میلیارد تومان بدهی بخش خصوصی درمان و دانشگاهی پرداخت شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: یکی دیگر از مطالبات نمایندگان شفاف سازی در بحث شستا بود و از وزیر خواستند که نباید لابی نمایندگان در این میان تاثیرگذار باشد و در ادامه از اقدامات وزیر کار در به کار گیری بانوان جوانان در این وزارتخانه تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار