حسن بیگی گفت: امروز دشمن با صراحت اعلام کرده که می‌خواهد مانع گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شود که این هدف به نتیجه نخواهد رسید.

تلاش دشمن برای برگزار نشدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب نتیجه نمی‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکراله حسن بیگی سرپرست استانداری تهران در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران که امروز (یکشنبه یازدهم آذرماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه ترور‌های سال ٦٠ اهداف کوری داشت و همه افراد وابسته به انقلاب را مورد هدف قرار می‌داد، اظهار کرد: امیدوارم توفیق دفاع و حراست از ارزش‌ها و نظام مقدس را داشته باشیم و این موضوع را از وظایف خود بدانیم تا با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار کنیم.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باید در برنامه‌ مدیران در نظر گرفته شود.

حسن بیگی با بیان اینکه همواره به ارزش‌های دفاع مقدس، شهادت و روحیه ایثارگری نیاز داریم، گفت: امروز با وجود دو جنگ اقتصادی و روانی بیشتر به این روحیه نیاز داریم.

سرپرست استانداری تهران ادامه داد: روحیه فداکاری و بصیرت هنوز در مردم ما وجود دارد و باید قدرشناس باشیم و در هر پستی که هستیم به خانواده ایثارگران خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با صراحت اعلام کرده است که می‌خواهد مانع گرامی‌داشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شود، این در حالی است که با توجه به رهنمون‌های مقام معظم رهبری و حضور نیرو‌های امنیتی و نظامی و به خصوص مردم، دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

سرپرست استانداری تهران گفت: باید برای جوانان در زمینه اجرای برنامه‌های بزرگداشت شهدا و حفظ آثار الگوسازی کنیم و در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که شاهد نماد‌های غربی در زندگی جوانان باشیم و باید فرهنگ شهدا را به جوانان بشناسیم.

حسن بیگی گفت: تبلیغات مناسب و فرهنگ سازی با بهره مندی از دلسوزان نظام را باید مورد توجه قرار دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: مجمع خیرین دفاع مقدس در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها در زمینه تبلیغات می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار