مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان با اشاره به رخداد چهار مورد حادثه در شهر کرمان، گفت: در حوادث یاد شده، یک نفر مصدوم و روانه بیمارستان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی عسکری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: طی تماس تلفنی با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان، از طعمه حریق شدن یک باب مغازه آگاه شدیم.

وی محل حادثه را خیابان بهمنیار اعلام کرد و افزود: بلافاصله دو تیم اطفای حریق این سازمان از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل حادثه اعزام و در کم‌ترین زمان ممکن حریق را اطفا کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همچنین از نجات یک نفر ازشهروندان توسط آتش‌نشانان خبر داد و بیان کرد: در ساعت ۱۳ و ۵۶ دقیقه روز گذشته از حادثه ریزش آوار در یک واحد مسکونی در خیابان شهدای پیرانشهر مطلع شدیم.

عسکری افزود: تیم امداد و نجات این سازمان به سرعت در محل حادثه حضور یافته و عملیات امداد و نجات فرد محبوس شده در زیر آوار را شروع کردند.

وی گفت: آتش‌نشانان با دقت و مهارت‌های خاص، فرد دچار حادثه شده را از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همچنین از اطفای حریق یک باب کافی شاپ در خیابان استقلال خبر داد.

عسکری گفت: این آتش سوزی در ساعت ۱۹ و ۱۲ دقیقه شب گذشته رخ داد که به سرعت دو دستگاه خودرو اطفای حریق از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل آتش سوزی اعزام و آتش توسط آتش‌نشانان مهار و از پیشروی آن جلوگیری به عمل آمد.

وی همچنین از طعمه حریق شدن یک مرکز جمع‌آوری ضایعات خبر داد و افزود: در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد  از این آتش سوزی در محل جمع‌آوری ضایعات آگاه شدیم که بلافاصله با توجه به حجم زیاد دود و آتش سه دستگاه خودرو اطفای حریق به محل اعزام و آتش‌نشانان بعد از دو ساعت تلاش موفق به خاموش کردن آتش سوزی شدند.

وی اظهارکرد: علل حوادث ذکر شده در دست بررسی است.

انتهای پیام/ی

یک روز پرحادثه در کرمان

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار