در بیانیه پایانی نشست گروه ۲۰ در آرژانتین بر افزایش گفتگو و اقدام برای تقویت اعتماد و مقابله با مخاطرات ناشی از زیان مالی تأکید شد.

بیانیه پایانی نشست گروه 20: با افزایش گفتگو برای تقویت اعتماد، با مخاطرات ناشی از زیان مالی مقابله خواهیم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، سران کشورهای عضو گروه 20 در بیانیه پایانی نشست این گروه در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین، تأکید کردند: گروه 20 با افزایش گفتگو و اقدام برای تقویت اعتماد، با مخاطرات ناشی از زیان مالی مقابله خواهد کرد.

در بیانیه پایانی نشست گروه 20 آمده است این گروه در خط مشی پولی خود کماکان به حمایت از فعالیت اقتصادی و تامین ثبات قیمت در راستای مسئولیت بانک جهانی ادامه خواهد داد.

در این بیانیه همچنین اعلام شده سیستم تجارت چندگانه در حال حاضر از اهداف خود عقب افتاده اما فضا برای بهبود فراهم است.

گروه 20 همچنين در بیانیه پایانی نشست خود، بر تعهد خود به تقویت هر چه بیشتر شبکه ایمنی مالی جهانی با مرکزیت یک صندوق بین‌المللی پول قوی، مبتنی بر سهم و با منابع کافی تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: «با هم برای یافتن راه حلی برای تاثیرات جهانی سازی بر سیستم مالیات بین المللی کار می کنیم. گزارش اولیه پیشرفت کار در سال 2019 و گزارش نهایی در سال 2020 تدوین خواهد شد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار