مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: در شرایط فعلی سایپا جذب مهره‌های تاثیرگذار از جریمه کردن بازیکنان و اعضای کادرفنی مهم‌تر است.

درویش: تقویت تیم سایپا مهم تر از جریمه کردن بازیکنان است/ اگر می خواستم صیادمنش پرسپولیسی شود، ابتدای فصل به استقلال نمی رفترضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تداوم نتایج ضعیف تیم سایپا در لیگ برتر با تساوی مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: یکی از بدترین بازی‌های فصل خود را به ویژه در نیمه دوم این دیدار انجام دادیم. البته آسیب دیدگی برخی از کلیدی‌ترین نفراتمان مانند عبدالله ناصری، روزبه شاه علی دوست، رضا اسدی دست علی دایی را برای این دیدار بسته و ساموئل سارفو هم محروم بود. برخی از بازیکنان هم با زور آمپول توانستند مقابل استقلال خوزستان بازی کنند. برای بازگشت سایپا به اوج و کسب نتایج خوب در نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان باید صبر کنیم بازیکنان مصدوممان خوب شوند. ضمن اینکه در نیم فصل هم باید چند بازیکن تاثیرگذار جذب کنیم.

او درباره احتمال جریمه شدن بازیکنان و اعضای کادرفنی سایپا اظهار داشت: بحث جریمه بازیکنان موضوعی داخلی است که در صورت لزوم آن را بررسی می‌کنیم. در حال حاضر تقویت تیم برای ادامه رقابت‌های فصل اهمیت بیشتری دارد. زمانیکه چهار تا پنج بازیکن اصلی تیم آسیب دیده اند طبیعی است کیفیت بازی مان هم پایین می‌آید.

درویش با اشاره به اشتباه حسین منادی در بازی روز گذشته که سبب به ثمر رسیدن گل استقلال خوزستان شد گفت: این اشتباه محرز سبب شد گل مساوی را دریافت کنیم و پیروزی را از دست بدهیم. حسین منادی جوان به این دلیل دروازه بان اول سایپا شده است که توپ‌های خوبی را مهار کند و تاکنون هم این کار را انجام داده است، اما در بازی‌ای که به ۳ امتیاز آن نیاز مبرم داشتیم اشتباه او به سایپا از لحاظ روحی و روانی ضربه زد.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره انتقاد علی دایی نسبت به کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی بیان کرد: با مسئولان ورزشگاه دستگردی برای ترمیم زمین صحبت کرده ایم، اما اگر نتوانند مشکلات زمین را رفع کنند مجبوریم بازی هایمان را در ورزشگاه دیگری برگزار کنیم. البته به جز ورزشگاه آزادی زمین سایر ورزشگاه‌های دیگر تهران هم کیفیت مطلوبی ندارد.

او درباره مطرح شدن بحثی در فضای مجازی مبنی بر اینکه رضا درویش به دلیل پرسپولیسی بودن قصد داشته ابتدای فصل اللهیار صیادمنش، مهاجم فعلی استقلال را به هر طریقی در سایپا حفظ کند تا در نیم فصل او را همراه مهدی ترابی به پرسپولیس انتقال دهد، گفت: اکنون که صیادمنش در استقلال بازی می‌کند و من نمی‌دانم چرا برخی صفحات مجازی منتسب به هواداران استقلال چنین بحثی را مطرح کرده اند. اگر قصد انجام دادن چنین کاری را داشتم به هیچ وجه اجازه نمی‌دادم اللهیار ابتدای فصل از سایپا جدا شود. ضمن اینکه پرسپولیس هم درخواستی برای جذب صیادمنش نداشت. امیرحسین فتحی از رفیق‌های قدیمی من است و با او برای حضور صیادمنش در استقلال به توافق رسیدم. هرچند باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی تاکنون پول انتقال این بازیکن را به سایپا پرداخت نکرده، اما به جز ۹۰ دقیقه بازی که تیم‌ها رقیب هم محسوب می‌شوند باید با همدلی و همکاری کارهایمان را پیش ببریم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره دیدار حساس این تیم با صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: بازیکنان سایپا باید با چنگ و دندان هم که شده است در این بازی پیروز شوند چراکه می‌خواهیم ناکامی هفته‌های اخیرمان در لیگ برتر را با صعود به نیمه نهایی جام حذفی جبران کنیم.


بیشتر بخوانید: کفشگری: بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد/ ۳۰۰ میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم

بارانی: روی موقعیت صفر درصدی استقلال خوزستان گل خوردیم/ باید برای لیگ قهرمانان آسیا تدارک ویژه ببینیم


انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره آخرین وضعیت تیم سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار