هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: توقف مقابل استقلال خوزستان ثابت کرد هیچ بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد.

کفشگری: بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد/ ۳۰۰ میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد کفشگری هافبک تیم فوتبال سایپا درباره توقف مقابل استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر بیان کرد: در لیگ برتر بازی راحتی وجود ندارد و دیدید که استقلال خوزستان قعرنشین، سایپا را متوقف کرد. نیمه اول خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم خیلی عقب نشستیم و متاسفانه گل خوردیم تا ۲ امتیاز حساس که می‌توانست در ادامه کار به ما کمک کند از دست بدهیم.

او درباره خوش شانسی سایپا برای گل نخوردن در لحظات پایانی بازی اظهار داشت: تیم ما برای رسیدن به پیروزی در حمله بود و در این لحظات استقلال خوزستان ۲ موقعیت ضد حمله ایجاد کرد. خدا را شکر در آن صحنه‌ها گل نخورده و بازی را نباختیم، اما در کل امتیاز‌های مهمی را از دست دادیم.

کفشگری درباره وضعیت سایپا برای حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با توجه به شرایط فعلی این تیم گفت: ۴ تا ۵ بازی سنگین و پشت سر هم انجام دادیم. با استقلال، پرسپولیس، سپاهان و پدیده بازی‌های سنگینی انجام دادیم که سبب شد تا حدی شرایط بدنی مان خوب نباشد، اما فکر می‌کنم در ادامه شرایطمان خوب می‌شود.

هافبک تیم سایپا افزود: هر تیمی در مقطعی از فصل افت دارد، اما بی شک وضعیت سایپا بهتر می‌شود. ۳ تا ۴ بازیکنمان هم مصدوم هستند و این امر با توجه به اینکه برای آن‌ها جایگزین هم نداریم به تیم ضربه زده است.

او درباره آخرین وضعیت تسویه حسابش با باشگاه پرسپولیس بیان کرد: اگر مدیران باشگاه پرسپولیس مرا قابل بدانند منتظرم با من تماس بگیرند تا با آن‌ها توافق کنم. ۳۰۰ میلیون از سال ۹۵ طلب دارم که تاکنون پرداخت نشده است.

انتهای پیام/

اظهارات کفشگری درباره تساوی سایپا برابر استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار