هافبک تیم فوتبال سایپا تهران گفت: گل بدی دریافت کردیم چرا که در آن صحنه، موقعیت استقلال خوزستان صفر درصد هم نبود.

بارانی: روی موقعیت صفر درصدی استقلال خوزستان گل خوردیم/ باید برای لیگ قهرمانان آسیا تدارک ویژه ببینیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق بارانی هافبک تیم فوتبال سایپا تهران درباره تداوم نتایج ضعیف تیم سایپا در لیگ برتر و تساوی یک - یک مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: گل بدی خوردیم و حریف در آن صحنه موقعیت صفر درصدی هم نداشت، اما تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی سایپا از این موضوع ناراحت هستند.

او ادامه داد: باید روی این نتایج فکر کنیم و تلاش خود را به کار بگیریم تا به روند ابتدای فصل تیم سایپا بازگردیم.

بارانی درباره شانس سایپا برای موفقیت در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با توجه به وضعیت فعلی این تیم گفت: بحث پلی آف لیگ قهرمانان با لیگ برتر جدا است و باید برای آن رقابت‌ها تدارک ویژه‌ای ببینیم تا با برتری در ۲ بازی مقابل حریف هندی و الریان قطر به مرحله گروهی برویم.

هافبک سایپا درباره احتمال ترمیم این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت: صددرصد همین گونه است. بازیکنان سایپا فوتبالیست‌های قوی‌ای هستند که هر تیمی آرزوی در اختیار داشتن آن‌ها را دارد، اما به صورت معمول بیشتر تیم‌ها در نیم فصل تقویت می‌شوند که سایپا هم از این قاعده مستثنی نیست.

بارانی درباره میزان دریافتی بازیکنان سایپا تا هفته چهاردهم لیگ برتر بیان کرد: من با تاخیر به تیم سایپا آمدم و دقیق نمی‌دانم سایر نفرات چند درصد دریافتی داشته اند. تمام تیم‌های ایران مشکل مالی دارند و درباره آن صحبت نکنم بهتر است.

انتهای پیام/

اظهارات بارانی درباره تساوی برابر استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار