سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اکنون در شوک هستم که چطور آن توپ وارد دروازه ما شد و استقلال خوزستان به گل رسید.

دایی: هنوز از گل تیم استقلال خوزستان در شوک هستم/ تیم سایپا را در نیم فصل دوم تقویت می کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: ما نیمه اول را خوب شروع کردیم و بهتر از حریف بودیم و می‌توانستیم راحت‌تر و بهتر نیمه اول را به پایان برسانیم، اما باید اذعان کنم که استقلال خوزستان در نیمه دوم بهتر از ما بازی کرد و متاسفانه ما ۲ بازی است که نیمه دوم را بد بازی می‌کنیم. البته با وجود اینکه برابر استقلال خوزستان بد بازی کردیم، اما می‌توانستیم گل دوم هم بزنیم و اگر گل دوم را می‌زدیم فکرمان تا حدودی راحت شد. متاسفانه موقعی که از ۲ قدمی دروازه حریف توپ را به بیرون می‌زنیم و توپ ما گل نمی‌شود این موضوع باعث می‌شود که تیم حریف فشار بیاورد و در یک ضربه ایستگاهی که اکنون هم در شوک هستم که چطور آن توپ وارد دروازه ما شد آن‌ها به گل رسیدند.

او ادامه داد: استقلال خوزستان از ما در نیمه دوم بهتر بازی کرد و متاسفانه نتوانستیم در خانه خود این تیم اهوازی را ببریم. به هر حال این موضوع باعث شد که فاصله مان با صدر جدول زیاد شود. بهتر از این‌ها سعی و تلاش کنیم و باید ایرادهای تیم خود را رفع کنیم. هفته آینده بازی مهم جام حذفی را در آبادان داریم و به طور حتم برای ما این بازی مهم است. اگر نگاه کنید مصدومیت‌ها دست و پای ما را بسته و این زمین خراب هم شرایط نامناسبی برای ما ایجاد کرده است و نمی‌توانیم در این زمین خراب بازی کنیم. از باشگاه خواستیم که زمین بازی را عوض کند و علاوه بر این زمین تمرین هم خیلی خراب است، اما این‌ها دلایلی نمی‌شود که به علت زمین نامناسب یک نیمه را برابر استقلال خوزستان از دست بدهیم و به طور حتم ما خیلی ایراد داریم که باید برطرف کنیم.

دایی گفت: همانطور که نیمکت ذخیره مان را مشاهده کردید به غیر از مهرداد بقیه بازیکنان ما زیر ۲۳ سال بودند و توانایی و داشته هایمان همین است و باید ۲ بازی خود را با همین بازیکنان انجام بدهیم. ۲ بازی سخت پیش رو داریم و سعی می‌کنیم که خود را با این شرایط وفق بدهیم. در نیم فصل دوم باید تیم را تقویت کنیم و ۳ - ۴ بازیکن خوب می‌خواهیم تا ایرادات خود را برطرف کنیم.

سایپا از لحاظ مالی جزء ۳ تیم پایین جدول است

سرمربی سایپا درباره اینکه تیم صنعتی مانند سایپا چرا مشکلات مالی دارد، گفت: ما هماهنطور که گفتید نه تنها در بین تیم‌های صنعتی بلکه در میان تیم‌های دیگر هم از لحاظ مالی جزء ۳ تیم پایین جدول هستیم. متاسفانه مدیر قبلی سایپا قول داد که زمین تمرین را درست کند، اما این کار را نکردند و قبول کردیم که باید با این مشکلات بسازیم و دنبال بهانه نیستم. امیدوارم به ما هم کمک شود تا این تیم را درست کنیم. بازی جام حذفی برای ما مهم است و جام باشگاه‌های آسیا هم خیلی اهمیت دارد و برای آن بازی‌ها باید خود را تقویت کنیم.

نتیجه نگرفتن در خانه برابر استقلال خوزستان یک توهین است

او در پایان خاطر نشان کرد: بودجه‌ای که ما برای بستن تیم داشتیم با این همه تورمی که بود نسبت به سال قبل کمتر بود و این موضوعات دست و بال ما را می‌بندد و خیلی از بازیکنان را نتوانستیم بگیریم، اما نباید این روندمان باشد و اگر نتوانستیم بازیکن بگیریم نباید برابر استقلال خوزستان در زمین خود این نتیجه را بدست آوریم و این موضوع برای ما توهین محسوب می‌شود که در زمین خود که یک -صفر جلو هستیم در نیمه دوم همه چیز برعکس می‌شود و گل می‌خوریم. ما قصد داریم نتیجه بگیریم، اما بازیکنان خود را باور ندارند و متاسفانه از ۲ قدمی می‌توانستیم گل بزنیم و در آن صورت نتیجه ۲ بر صفر می‌شد و شرایط فرق می‌کرد. به هر حال باید انگیزه لازم را در بازیکنان به وجود آوریم و همه این مسائل مسئولیتش با من است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار