امام جمعه شهرستان مهریز گفت: آمریکا با تمام جنایت هایی که در کل دنیا انجام داده بزرگترین تروریست و حامی آنها در جهان است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز  با اشاره به شهادت آیت الله مدرس و گرامی داشت یاد و خاطره این شهید گفت: روز شهادت این بزرگوار روز مجلس نامگذاری شده است به جهت فعالیت‌های این عالم بزرگ که یک نماینده شجاع با شعار "دین از سیاست جدا نیست" بودند.

وی افزود: این شخصیت باید برای نمایندگان مجلس و مبارزان تاریخ الگو باشد مجلس در راس همه امورو نقش سازنده‌ای در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین محی الدینی گفت: نماینده‌های مجلس مانند آیت الله مدرس با بصیرت و شناخت کامل نسبت به برنامه‌های دشمنان، حقوق اسلام باشند، منافع مردم را در نظر بگیرد به فکر راه حل معیشت و گرانی‌های سرسام آور‌ ملت ایران باشند.

وی افزود: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نباید از استعمارگران بترسد یا از آن‌ها پیروی کند، نماینده مردم یک کشور می‌تواند وزرا را استیضاح و از آن‌ها سوال کند تا نتیجه لازم را بگیرد.

حجت السلام والمسلمین محی الدینی با بیان اینکه گرانی کالا‌های ایرانی ربطی به گرانی دلار ندارد افزود: کارت‌های سوخت اگر کارایی مناسب را داشت چرا در یک دوره کنار گذاشته شد، ولی اگر کارایی خوبی نداشت چرا دوباره به چرخه استفاده باز گشته است اینجا باز مردم متضرر می‌شوند.

وی ادامه داد: مسجد جامع، ولی عصر محل برگزاری نماز جمعه در روز‌های آینده مراحل بازسازی آن با زمینی به متراژ ۲۴ هزار متر مربع با مجموعه‌های فرهنگی، اقتصادی ورزشی ساخته می‌شود که باید در این امر مسولین، مردم و به ویژه خیرین کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محی الدینی گفت: از خیرین در مراسم‌ها تجلیل شود و آن‌ها را دلگرم به سرمایه گذاری در شهرستان مهریز کنیم تا اینکه دیگران هم در این امر خیر قدم بردارند.

وی افزود: آمریکا ملت ایران را تروریست قلم داد می‌کند آمریکا بزگترین حمایت کننده تروریست است و جنایت‌های که در کل دنیا انجام داده نشانه این است که آمریکا بزگترین تروریست در جهان است او باید بداند که این حرف‌ها سست و بی ارزش بر عظمت و شکوه ایران تاثیری نمی گذارد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه شهرستان مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار