امام جمعه شهرستان مهریز گفت: هفته بسیج برای زنده نگه داشتن فرهنگ بسیجی در جمهوری اسلامی بوده و حرکت و وجود بسیج شکست ناپذیراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز گفت: بسیج لشکر مخلص خدا، بدنه فعال جامعه و نمادقدرت و اقتدار ملت است و هفته بسیج برای زنده نگه داشتن فرهنگ بسیجی در جمهوری اسلامی می‌باشد.

وی حرکت و وجود بسیجی شکست ناپذیردانست و افزود: رمز موفقیت‌های بسیج؛ تفکر بسیجی، بصیرت بالا و آگاهی از هیاهوی دشمنان و نمونه اقتدار بسیجی در یمن و عراق که به عنوان مرجعیت و نیروی‌های مردمی هستند می‌توان مشاهده کرد.

امام جمعه شهرستان مهریز خاطرنشان کرد: دشمنان از بسیج و این قشر ۲۰ میلیونی می‌ترسندو هرکجا اسم بسیج و بسیجی می‌آید لرزه بر جان دشمنان می‌افتد.

حجت الاسلام محی الدینی بیان کرد: حلقه‌های صالحین یکی ازموفق‌ترین کاربرد‌های آموزشی است و باید فرزندانمان را برای شرکت در این حلقه‌ها تشویق کنیم.

وی افزود: نماز جمعه اجتماع وکنگره سیاسی است که با معنویت و آگاهی همراه بوده به مسلمانان آرامش می‌بخشد.

خطیب جمعه مهریز ضمن تبریک میلاد رسول اکرم گفت: میلاد پیامبر (ص) مبدا خیر و برکت است و این روز را روز اخلاق و مهر ورزی نامگذاری شده چراکه پیامبر (ص) خود اسوه اخلاق بودند.

وی افزود: اخلاق و زندگی نبوی، علوی و فاطمی را در زندگی‌های خود پیاده کنیم چرا که بدون رعایت اخلاق حسنه به سعادت نمی‌رسیم.


انتهای پیام/ ا

هفته بسیج برای زنده نگه داشتن فرهنگ بسیجی است

برچسب ها: هفته بسیج ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار