سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: سال گذشته هم می‌گفتند استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اما فقط یک شکست را متحمل شد.

حاجیلو: سال گذشته هم می گفتند استقلال در گروه مرگ قرار داردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر حاجيلو سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره گروه استقلال در ليگ قهرمانان آسيا گفت: سال گذشته هم می گفتند استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد اما فقط یک شکست را متحمل شد. استقلال بازى هاى خوبى مقابل تيم هاى بزرگ دارد و برای موفقیت فقط نیاز به همت دارد. استقلال در گروه هاى قوى خوب فوتبال بازى مى كند و اگر از گروهمان بتوانیم صعود کنیم ادامه راه برایمان آسان تر است. 

او درباره ليست استقلال توضيح داد: فتحی و شفر در مورد بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه می شوند تصمیم گیری می کنند.

حاجيلو درباره اينكه آيا استقلال به روزهاى خوب باز مى گردد يا خير بيان كرد: مطمئن باشيد استقلال بردهایش را ادامه خواهد داد و در پایان نيم فصل جايگاه خوبى را بدست خواهیم آورد. طرفدران استقلال بازى هجومی را می پسندند و قطعا استقلال به روزهای خوبش بازخواهد گشت.

او در مورد جايگاه كميته فنى در باشگاه استقلال گفت:  در ايران برای بعداز حدود ٤٠ سال هنوز تعریفی صورت نگرفته است و ما كميته فنى را اشتباه گرفتيم. همه جاى دنيا اتاق فكری برای مسائل فنی وجود دارد و این افراد هیچوقت با رسانه ها مصاحبه نمی کنند. مربيان داخلى و خارجى به خاطر انتقادات كميته فنى ناراحت مى شوند اما كار كميته فنى اين است كه درباره مسائل فنی تصميم بگيرند و يك فرد آن را به مربى انتقال دهد، این اتفاقی است که در همه جا می افتد.


بیشتر بخوانید: 

تيموری: در نيم فصل دوم برای قهرمانی بازی خواهيم كرد

طاهری: هفته به هفته بهتر می شويم

سرجیو: با هدف کسب تساوی وارد زمین شدیم


انتهای پیام/

صحبت های حاجیلو در مورد تیم استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار