سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما مى دانستيم تيم استقلال بازيكنان با كيفيتى دارد و به همين دليل در بازی امروز به دنبال کسب حداقل امتیاز بودیم.

سرجیو: با هدف کسب تساوی وارد زمین شدیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرجيو پس از ديدار استقلال و صنعت نفت آبادان گفت: بازى خوبى امروز برگزار شد و به تهران آمديم تا ديدار خوبى داشته باشيم. ما مى دانستيم تيم استقلال بازيكنان با كيفيتى دارد و به همين دليل در نظر داشتيم در بازى امروز به تساوى دست پيدا كنيم.

او ادامه داد: بدون ترس مقابل استقلال بازى كرديم و در دقايقى از ديدار امروز مرتكب اشتباهاتى شديم و نتيجه بازى را در عين اينكه بازيكنانم عملكرد خوبى داشتند، واگذار كرديم.

سرمربى تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به بازيكنان استقلال تبريك مى گويم و حق آنها برد بود. فكر مى كنم در ١٥ دقيقه ابتدايى بازى بدون اعتماد به نفس به ميدان رفتيم و در همين زمان تيم استقلال توانست از فرصت استفاده كند و برنده بازى باشد. در دقايقى از نظر كيفيتى با تيم استقلال برابر بوديم. استقلالى ها از اشتباهات فردى ما استفاده كردند و بازى را بردند.

او افزود: قبل بازى براى برد به تهران آمديم بوديم و از ٢ مهاجم استفاده كرديم تا پيروز شويم و مى دانستيم استقلال محكم بازى مى كند و انتظار داشتيم توپ را حفظ كنيم. در ١٥ دقيقه نتوانستيم خوب بازى كنيم و استقلال با اعتماد به نفس پيروز ميدان شد.


بیشتر بخوانید: 

خطير: هنوز ليست شفر برای نيم فصل به دست ما نرسيده است

عمران زاده: ۲ بازیکن خارجی استقلال به درد نمی‌خورند/ با سوشا رفیق هستم

هتریک شاگردان شفر در ورزشگاه آزادی/ رستگاری پرسپولیس در واپسین ثانیه‌ها + حاشیه‌ها و فیلم


انتهای پیام/

صحبت های سرجیو بعد از دیدار مقابل استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار