معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران گفت: هنوز از سمت وينفرد شفر ليست ورودی و خروجی بازيكنان به ما اعلام نشده است و در هفته آينده اين ليست به دست ما خواهد رسيد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خطير معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران اظهار كرد: تيم بايد در نيم فصل تقويت شود. هنوز از سمت وينفرد شفر (سرمربی تيم استقلال تهران) ليست ورودی و خروجی بازيكنان به ما اعلام نشده است و انشاالله در هفته آينده اين ليست به دست ما خواهد رسيد و ما طبق آن عمل خواهيم كرد.

او در ادامه افزود: از زمانی كه ما آمده ايم، پرونده بازيكنان خارجی سابق استقلال را جدی گرفته ايم و در رابطه با پرونده گومز ما دفاعيات خوبی را به شورای حل اختلافات فيفا ارسال كرديم كه خوشبختانه رای به نفع استقلال صادر شد. و اين بازيكن 10 روز فرصت دارد تا اعتراض خود را به دادگاه cas اعلام كند.

خطير درباره ماندن يا رفتن الحاجی گرو و نيوماير، 2 بازيكن خارجی استقلال درنيم فصل گفت: فعلا اطلاعی ندارم كه آن ها می مانند يا می روند چون ماندن يا رفتن يك بازيكن در تيم در حوزه كادر فنی است، اگر شفر بخواهد آنان می مانند در غير اين صورت يك فكری به حال اين بازيكنان خواهيم كرد.

او درباره صحبت های حميد استيلی بيان كرد: تا جايی كه من اطلاع دارم استيلی نامی از شفر نياورد و او يك بحث كلی در رابطه با ورود و خروج بازيكنان و مربيان خارجی به فوتبال ايران را داشت. استيلی يكی از پيشكسوتان خوب فوتبال ايران است و من برای او احترام قائلم اما وقتی كه هيچ نامی از شفر نياورده نمی توانم در اين باره صحبتی كنم.

خطير درباره وضعيت پرونده بويان بازيكن سابق اين تيم بيان كرد: قضيه پرونده بويان با پرونده گومز متفاوت است، بويان قراردادی داشته كه مبلغ آن پرداخت نشده و من قبلا هم گفته ام بهتر است بازيكنانی كه به ايران می آيند قبل از رفتنشان با آ نها تسويه حساب شود، چون وقتی كه آن ها به خارج باز می گردند تسويه كردن با آن ها دشوار تر است و قوانين فيفا به طرز فجيعی به نفع اين بازيكنان است چون اتحاديه جهانی بازيكنان در اين زمينه خيلی بر روی‌ فيفا اثر می گذارد.

او در آخر افزود: اميدوارم درنيم فصل تيم تقويت شود. ما بخش‍ی از پول پادوانی را به او داده ايم و با او يك قرارداد آناليزوری بسته ايم و او الان جزء كادرفنی ماست، او يك سال و نيم است كه خانواده خود را نديده است و قرار است بخشی از درمانش را در برزيل انجام دهد و او بسيار خوش قلب ، خوش اخلاق و جزئی از خانواده استقلال است.


بيشتر بخوانيد:

عمران زاده: ۲ بازیکن خارجی استقلال به درد نمی‌خورند/ با سوشا رفیق هستم 

لحظه به لحظه / استقلال تهران ۲ - صنعت نفت آبادان صفر + حاشیه‌ها و تصاویر

کمیته حل اختلاف فیفا شکایت "یازالده گومز" را وارد ندانست


انتهای پيام/

اظهارات معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
چقد هم طبق لیست شفر خرید میکنین شما که اومدین هنوز رفتن تیام و حسینی قطعی نشده بود اونا رو شفر نخواست.
آخرین اخبار