سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بعد از پیروزی یک بر صفر هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان اعتماد به نفس بازیکنانمان بالا رفت، روی تیم استقلال همیشه فشار وجود دارد.

شفر: همیشه فشار روی تیم استقلال زیاد است/ مثل یک پدر دست گرو را می گیرمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان در مورد این بازی گفت: مسلما بابت عملکرد تیم خوشحال هستم. همیشه فشار روی تیم استقلال زیاد است. امروز ما توانستیم در زمین فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. بعد از پیروزی یک بر صفر هفته گذشته مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتماد به نفس بازیکنانمان بالا رفت. امروز هم بازیکنانمان برای این مسابقه بسیار آماده بودند.

او ادامه داد: خط هافبک ما در این بازی بسیار خوب کار کرد، مخصوصا فرشید باقری و طارق همام که در این بازی توانستند گلزنی کنند.

شفر در مورد همام گفت: قبل از بازی به طارق گفتم تا به حال در عراق شوت زدی تا بتوانی گل بزنی و او جواب داد بله، گفتم پس چرا اینجا نمی زنی مگر دروازه هایش کوچکتر است؟ او در جواب من فقط لبخند زد. بعد از به ثمر رساندن گل نیز به سمتم آمد. گل فرشید باقری نیز بری ما بسیار ارزشمند بود.

او در مورد بازیکنان تیمش گفت: از تمام بازیکنانم که در زمین بودند و یا روی نیمکت به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدند تمجید می کنم. در تمریناتی که پشت سر گذاشتیم سعی کردم نقاط ضعف خود را رفع کنیم. روی پاس ها، شوت ها و ... کار کردیم و از این که نتیجه گرفتیم خوشحال هستیم.

شفر در مورد صیاد منش گفت: بازیکنی مثل اللهیار صیاد منش در بسیاری از بازی های لیگ بازی کرده است و در تیم امید ایران نیز به زمین رفته و خسته بود. به همین علت از ابتدا او را در زمین نگذاشتم و زمانی که بازی آمد نیز گل بسیار خوبی توانست به ثمر برساند. بازیکنان تیم ما به خصوص جوانانمان قدم به قدم عملکردشان بهتر می شود و پیشرفت می کنند.

او در مورد گرو و حواشی که پیرامون عملکرد ضعیفش پیش آمده است گفت: این موضوعاتی که در مورد آن صحبت کردم درباره بازی بود اما مسئله وجود دارد که از بابت آن ناراحت هستم و آن صحبت هایی است که در مورد گرو می شود. او انسان بسیار خوبی است در تمرینات تیم سخت تلاش می کند. تیم استقلال را بسیار دوست دارد و هروز در حال بهتر شدن است. اگر زکی پور کارت زرد نگرفته بود گرو را به زمین می آوردم و از طرفی به تیموری بازی دادم تا برای هفته بعد آماده باشد. مثل یک پدر دست گرو را می گیرم.

شفر در مورد اینکه چرا گرو و تبریزی را که هفته قبل عملکرد خوبی داشت از اول در زمین نگذاشته بود گفت: گرو قبل از بازی با من صحبت کرد و گفت بابت اتفاقاتی این مدت دوست ندارد احساس خوبی ندارد. در مورد تبریزی هم باید بگویم هر بازیکنی که خوب تمرین کند می تواند در ترکیب قرار بگیرد. روح الله باقری، فرشید اسماعیلی هر کدام در تمرین ها روحیه بازی کردن خودشان را به من برسانند می توانند در زمین حضور داشته باشند.

او در مورد لیگ قهرمانان و گروهی که در آن قرار گرفته اند گفت: سال گذشته هم به ما می گفتند شانسی برای صعود از گروه خود نداریم و دیدید که تا نیمه نهایی غرب آسیا پیش رفتیم. اگر آن تیمی که مقابل ذوب آهن قرار گرفت و پیروز شد با ما می ماند، فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بودیم. در مورد بازیکنان جدید هم باید بگویم وقتی بازیکن جدیدی به تیم اضافه می شود باید مدتی در کنار تیم تمرین کند تا به هماهنگی برسد و این موضع کمی زمان بر است.

شفر در مورد هواداران تیم استقلال گفت: از تماشاگرانمان بابت حمایتشان تشکر می کنم. هر وقت که آنها را می بینیم احساس خوشحالی می کنم. هر زمانی که تیم ما به یار دوازدهم نیاز داشته آنها از ما حمایت کرده اند.


بیشتر بخوانید: 

خطير: هنوز ليست شفر برای نيم فصل به دست ما نرسيده است

عمران زاده: ۲ بازیکن خارجی استقلال به درد نمی‌خورند/ با سوشا رفیق هستم

هتریک شاگردان شفر در ورزشگاه آزادی/ رستگاری پرسپولیس در واپسین ثانیه‌ها + حاشیه‌ها و فیلم


انتهای پیام/

صحبت های شفر بعد از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار