پارس آرا شیراز مقابل صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان کار سختی پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، در هفته شانزدهم مسابقات دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور ، تیم پارس آرا شیراز ساعت یازده روز جمعه نهم آذرماه با میزبان صدرجدولی خود حفاری اهواز دیدار می کند.

نماینده فارس که پس از هفته ها ناکامی ، در هفته ۱۵ به چهارمین پیروزی این فصل خود دست یافت دوست ندارد حرفی دست و پا بسته برای ملی حفاری باشد و در سوی مقابل میزبان اهوازی در اندیشه بردی پرگل و تثبیت جایگاه خود است.

نجمه برزگر سرمربی پارس آرا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، در خصوص این مسابقه بیان کرد :بازی سختی مقابل تیم صدر جدولی ملی حفاری پیش رو داریم و بازیکنان و کادرفنی این تیم دیگر نیاز به تعریف ندارد.

وی افزود: خداروشکر بازیکنان همه شرایطشان خوب است و تنها یک بازیکن سه کارته به نام مریم خاکباز داریم که در این مسابقه ما را همراهی نخواهد کرد.

سرمربی پارس آرا اضافه کرد : بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام می دهد ولی با توجه جوانی و کم تجربه بودن بازیکنان نباید انتظار چندانی از پارس آرا مقابل ملی حفاری داشت.

تیم پارس آرا با کسب ۱۵ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفته و حتی در صورت شکست در بازی با ملی حفاری ، جایگاهش تغییر نمی کند و تیم ملی حفاری با ۴۰ امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ برتر فوتسال بانوان کشور است.

در هفته پانزدهم پارس آرا شیراز با ۳ گل موفق به شکست استقلال ساری شد و دیدار ملی حفاری اهواز و دختران کویر کرمان با تساوی یک-یک به پایان رسید.

نماینده فارس در دور رفت این رقابت ها ۷-۲ مغلوب ملی حفاری شد.

انتهای پیام/ب

کار دشوار پارس آرا شیراز مقابل صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار