۲۶ مهرماه سالجاری پرواز شرکت آسمان مسیر تهران به بوشهر به علت شرایط بد جوی امکان فرود در فرودگاه بوشهر را نیافت و در فرودگاه شیراز برزمین نشست که باعث سرگردانی و تحمیل هزینه انتقال از شیراز به بوشهر به مسافران شد.

شرکت آسمان به مسافران بوشهر غرامت می‌دهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با پیگیری‌های انجام شده توسط دستیار استاندار بوشهر در حقوق شهروندی، شرکت هواپیمایی آسمان هزینه جابجایی مسافران پرواز شماره ۳۹۱۴ از شیراز تا بوشهر را پرداخت می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و دستیار استاندار بوشهر در حقوق شهروندی در این خصوص گفت: ۲۶ مهرماه سالجاری پرواز شماره ٣٩١٤ شرکت هواپیمایی آسمان مسیر تهران به بوشهر به علت شرایط بد جوی امکان فرود در فرودگاه بوشهر را نیافت و در فرودگاه شیراز برزمین نشست که باعث سرگردانی و تحمیل هزینه انتقال از شیراز به بوشهر به مسافران شد.

وی افزود: برهمین اساس برای استیفای حقوق شهروندی در نامه‌ای به شرکت آسمان خواستار پاسخگویی و استیفای حقوق مسافران این پرواز شدیم.

برزگرزاده بیان کرد: پس از گذشت یک ماه، شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد شهروندانی که هزینه ایاب ذهاب خود از شیراز به بوشهر را دریافت نکرده اند می‌توانند برای دریافت این هزینه به ایستگاه بوشهر هواپیمایی آسمان مراجعه کنند.

وی یادآورشد: همچنین هزینه بلیت آن دسته از مسافران این پرواز که به تهران بازگشتند به صورت کامل به آن‌ها عودت شد.

انتهای پیام/م

پرداخت غرامت به مسافران بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.