مربی اسبق تیم ملی کاراته گفت: با صحبت‌های سلیمی راضی به رفتن شدم و مالزی آخرین تیمی است که هدایتش را قبول کردم.

سلیمانی: مالزی آخرین تیمی است که هدایتش را قبول کردمعلیرضا سلیمانی مربی اسبق تیم ملی کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پذیرفتن هدایت تیم ملی کاراته مالزی بیان کرد: فدرسیون کاراته و تیم ملی این کشور سال هاست که به دنبال بازگشت من به تیم مالزی هستند و به دلیل اینکه مدت‌ها است خودم را کنار کشیدم دوست نداشتم به مالزی بروم، اما با صحبت‌های جواد سلیمی راضی شدم تا هدایت تیم ملی مالزی را بپذیرم و فکر می‌کنم مالزی آخرین تیمی است که هدایتش را قبول کردم.

او درباره اینکه مدت زمان قراردادش تا چه زمانی است عنوان کرد: تیم مالزی از من خواسته است تا سال ۲۰۲۴ هدایت این تیم را قبول کنم، اما در حال حاضر قرارداد دو ساله‌ای را امضا کردیم و گذر زمان مشخص می‌کند که با تیم ملی مالزی همکاری ام را ادامه می‌دهم یا به ایران بر می‌گردم.

سلیمانی تصریح کرد: با مسئولان حال حاضر فدراسیون مشکلی ندارم. دوست داشتم که در تیم ایران فعالیت کنم، اما شرایطش مهیا نشد و بر اساس صحبت‌هایی که مسئولان تیم ملی مالزی و جواد سلیمی با من داشتند تصمیم گرفتم برای دو سال هدایت این تیم را قبول کنم.

او در ادامه عنوان کرد: در سال ۱۹۹۸ که هدایت تیم مالزی را پذیرفتم این تیم توانست در مسابقات آسیایی و جهانی مدال کسب کند، اما بعد از رفتن من، روند ناکامی‌های این تیم آغاز شد تا در رقابت‌های آسیایی امسال از کسب مدال بازماند و باید مجدد از نو این تیم را بازسازی کنم تا باز هم در رقابت‌ها حرفی برای گفت: داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کاراته مالزی اظهار کرد: دنبال رقابت با هیچ تیمی نیستم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم مالزی به کار می‌گیرم تا این تیم هم با قدرت در رقابت‌های مختلف حاضر شود.


بیشتر بخوانید:

فرجی: باید از کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ دفاع کنیم/ اگر تصمیم به رفتن من باشد، حتما از قانون اطاعت می‌کنم

هروی: کاراته ایران مسیر خودش را پیدا کرده است/المپیک باید منتظر حضور قدرتمند تیم ملی ایران باشد

صافی: اوج شکوفایی کاراته ایران در جهانی اسپانیا رقم خورد/ باید به جوان‌ها اعتماد کرد

عسگری: رقابت‌های جهانی کاراته به من یک مدال طلا بدهکار بود/تیم ملی ترکیه برای ما کری خوانی می‌کرد


انتهای پیام/

اظهارات سلیمانی درباره تیم ملی کاراته مالزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار