سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گفت: تبیین مشی و رفتار انقلابیون و سیره اتقلاب بسیار مهم و مورد تاکید رهبری است، چون سیره انقلابی گری باعث ماندگاری انقلاب شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح امروز در استانداری کرمان با ارائه گزارش برنامه‌های کارگروه‌های مختلف ویژه چهلمین سالگرد انقلاب برگزار شد.

صدفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برنامه‌های این ستاد گفت: از خرداد ماه این ستاد با تشکیل ۲۶ کارگروه با ابلاغ اصول و سیاست‌های مدنظر کار خود را آغاز کردند و این ستاد در شهرستان‌ها بخش‌ها روستا‌ها و حتی در دهستان‌ها نیز تشکیل شده و ۱۵۰ عنوان برنامه قرار است برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بعنوان سر فصل برنامه‌های اجرایی برگزار شود .

 بابایی فرماندار کرمان گفت: هماهنگی‌های لازم با کارگروه‌ها برای اجرای برنامه هایشان در شهر کرمان انجام شده. اما برآیند همه برنامه‌های اجرایی در نمایشگاه است که مردم دستاورد‌های انقلاب را در محلی متمرکز ارزیابی میکنند بهمین‌منظور برای این‌نمایشگاه بطور ویژه مشغول برنامه ریزی و تدوین برنامه‌ها و راه اندازی نمایشگاه هستیم.

  ملانوری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هم با گرامیداشت هفته بسیج گفت: این نشست‌ها باید استمرار یابد و مصوبات این جلسات باید قابلیت اجرایی داشته باشند امسال برنامه‌ها فقط مختص دهه فجر نیست، چون چهلمین سال انقلاب است و در ایام باقیمانده سال سعی بر این است برنامه‌های مختلف  با کیفیت و انگیزه لازم برگزار شود.

  ملانوری گفت: دشمنان و مخالفان از جمله امریکا اعلام کردند مردم امسال جشن انقلاب را برگزار نمیکنند و این جشن را نخواهند دید، اما دنیا متعجب است که ما در هر شرایطی چگونه پشت انقلابیم و این جشن‌ها یک اقدام مقابله‌ای با این دشمنان است .

وی تصریح کرد :جشن انقلاب از این جهت بسیار مهم است و تبیین مشی و رفتار انقلابیون و سیره اتقلاب هم بسیار مهم و مورد تاکید رهبری است، چون سیره انقلابی گری باعث ماندگاری انقلاب شده و این باید در ایام فجر برای همه تبیین شود.

ملانوری یادآور شد:معرفی انقلاب برای نوجوان‌ها و جوانان که پرچمدار ان در آینده اند نیز باید مدنظر قرار گیرند و لازمست خدمات انقلاب در جا‌های صعب العبور و محروم بخوبی معرفی شوند از جمله بحث آموزش بهداشت و درمان ،جاده هاو برق و رفع نقاط ضعف و برطرف کردن مشکلات هم نباید فراموش شود و اتفاقا اکنون که به بلوغ انقلاب رسیدیم باید این چالش‌ها را حل کنیم .

انتهای پیام/ی

ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی

برچسب ها: دهه فجر ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار