مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی از راه اندازی ۱۰۰ ایستگاه دیجیتال در استان خبر داد.

۱۰۰ ایستگاه  دیجیتال در آذربایجان غربی راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،  مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی صبح امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص روند پوشش شبکه های رادیویی و تلویزیونی در سطح استان به خصوص نقاط مرزی گفت: ۲۶۵ ایستگاه تقویت در سطح استان داریم و امسال با حمایت سازمان ۱۰۰ ایستگاه را دیجیتال کردیم.

مسعود مجرد با بیان اینکه پوشش شبکه تلویزیونی هم مانند پوشش شبکه مخابراتی است و هر کجا دید هست پوشش داریم، افزود: در حال حاضر پوشش آنالوگ ۹۸/۵ درصد و پوشش دیجیتال ما ۹۵ درصد است.

وی با تاکید بر اینکه ۱۷۰۰ روستای استان در مناطق مرزی قرار دارند؛ و با اذعان به مشکلات ارتباطی و اعتباری گفت: امسال‌ ۱۳۰ روستای استان با جمعیت ۲۰ خانوار شناسایی شدند که برای احداث ایستگاه و راه اندازی شبکه دیجیتال ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار لازم است و در صورت تامین اعتبار این مبلغ این روستاها هم تحت پوشش قرار می گیرند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید گرامی داشته شود، افزود: با نگاهی به مشکلات موجود، دفاع از دستاوردهای مثبت گذشته و امید به آینده در دستور کار رسانه ملی در سطح استان است.

وی ادامه داد: پرداختن به مطالبات به حق مردم با در نظر گرفتن تمامی شرایط و افزایش سواد رسانه ای جزو ضروريات امروز جامعه می باشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی عنوان کرد: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ناگفته های زیادی برای گفتن و پرداختن دارد که این امر وظیفه ی اصلی رسانه ها است.

انتهای پیام/م

نشست خبری مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.