مانور ایمنی و اطفای حریق با هدف ایجاد آمادگی برای واکنش در شرایط اضطراری، در انبار نفت مرکزی ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در محل انبار نفت مرکزی ارومیه با هدف شناسایی نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت در محوطه مخازن انبار نفت ارومیه اجرا شد .

احمد مجرد مدیر منطقه ارومیه درباره این مانور گفت: این مانور با هدف ارزیابی و شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود، بالا بردن ضریب ایمنی کارکنان در مقابله با شرایط اضطراری، همچنین افزایش همکاری و تعامل با سازمان‌های امدادی و خدمات رسان و با حضور مناطق آذربایجان شرقی و میاندوآب به عنوان مناطق معین برگزار گردید.

وی افزود: مانور در قسمت‌های مختلف تأسیسات و عملیات و با وقوع حریق فرضی در یک دستگاه نفتکش در یکی از سکو‌های بارگیری انبار نفت ارومیه شروع و با اطفای حریق انفجار و آتش سوزی مخزن شماره ۶ انبار نفت و عملیات مناسب کارکنان عملیات و به کارگیری تجهیزات و ادوات ایمنی و آتش نشانی انبار نفت و همکاری گروه اطفای حریق سازمان آتش نشانی شهر با موفقیت مهار و خاموش شد.

این مقام مسئول با بیان این مطلب گفت: انبار نفت مرکزی ارومیه از اهمیت ویژه‌ای در سوخت‌رسانی به صنایع و جایگاه‌های سوخت شهر ارومیه برخوردار است به‌طوری که بسیاری از جایگاه‌های عرضه سوخت در ارومیه و شهر‌های شمال استان و بسیاری از صنایع بزرگ از این انبار نفت تغذیه می‌شوند.

این مانور ۲۶ شهریورماه ۹۷ در آستانه بازگشایی مدارس برگزار و دو موضوع امنیت، ایمنی و تأمین سوخت‌رسانی در شرایط بحرانی مورد توجه قرار گرفت.

مدیر منطقه ارومیه در جلسه اختتامیه مانور و بررسی نقاط ضعف و قوت از مشارکت فعال کلیه سازمان‌های امدادی و خدمات رسان، استانداری و فرمانداری و همچنین مناطق آذربایجان شرقی و میاندوآب قدردانی نمود.

انتهای پیام/م

مانور ایمنی و اطفای حریق در انبار نفت مرکزی ارومیه برگزار شد

برچسب ها: نفت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.