معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ثبت نام رانندگان بخش کالا در طرح بیمه تکمیلی خبر داد.

بهزاد برقی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛گفت: پیرو ابلاغیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان ، عمر و حوادث رانندگان بخش حمل و نقل کالا نسبت به اطلاع رسانی موضوع مذکور و اعلام به انجمن های صنفی نسبت به ثبت نام رانندگان اقدام شد و تاکنون نیز نزدیک به 50 درصد از این صنف به همراه خانواده خود در این طرح ثبت نام کردند.

برقی افزود: از آغاز ثبت نام این طرح تا کنون ۳۶۹ نفر از رانندگان مجرد و بیش از ۱۱ هزار نفر از رانندگان متاهل بخش حمل و نقل کالا در این طرح ثبت نام کردند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اعتراضات سراسری رانندگان بخش حمل و نقل کالا و با توجه به خواسته های صنفی و رفاهی آنها گفت: طرح ثبت نام رایگان بیمه تکمیلی رانندگان و خانواده آنها با عنایات و توجهات دولت محترم تدبیر و امید انجام میشود و امید است با اجرای آن بخشی از مطالبات رانندگان تحقق یابد.

انتهای پیام/م

ثبت نام رانندگان بخش کالا در طرح بیمه تکمیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.