مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات عمرانی در پایانه مرزی تمرچین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات عمرانی در پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت: برای تکمیل عملیات عمرانی و کار‌های باقیمانده پایانه مرزی تمرچین ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که برای طرح‌هایی از جمله محوطه سازی زون ۴، ساخت کریدور مسافری و دیوار نهایی ترانزیت مسافری هزینه می‌شود.

 شکری مدت قرارداد عملیات‌های عمرانی در پایانه مرزی تمرچین را ۱۸ ماه عنوان و گفت: در حال حاضر این پروژه به لحاظ فیزیکی ۳۰ درصد و به لحاظ ریالی ۲۸ درصد پیشرفت دارد.

وی تسهیل تردد از پایانه مرزی تمرچین و ارتقای کیفیت خدمات را از مهمترین اهداف ساماندهی آن برشمرد و ادامه داد: عملیاتی نمودن شعار "مرز محل تردد است نه توقف" اولویت این اداره کل به شمار می‌رود که با تمام توان در جهت تحقق آن تلاش می‌شود.

گفتنی است پایانه مرزی تمرچین پیرانشهردر جنوب آذربایجان غربی یکی از پنج پایانه مرزی استان بوده که ۱۲ کیلومتر با شهرستان پیرانشهر فاصله دارد و یکی از مرز‌های فعال در حوزه ترازیت کالا در غرب کشور به شمار می‌رود و بعنوان شاه کلید توسعه استان و جنوب استان مطرح است.
 
انتهای پیام/م
 

اختصاص ۱۴۲ میلیارد ریال برای تکمیل عملیات عمرانی در پایانه مرزی تمرچین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.