بسیجیان شهرستان زرند در مسجد جامع این شهر اجتماع کردند تا بار دیگر با آرمان‌های والای امام (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کرده و انزجار خویش را از زیاده‌خواهی دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه آمریکای جنایتکار، اسرائیل و آل سعود اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در  همایش بسیجیان با گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج به فرمان حضرت امام (ره) گفت: هرچند که دوران دفاع مقدس به پایان رسیده است، اما ما اعتقاد داریم که همچنان عرصه مقاومت در مقابل دشمنان شیطان صفت و استکبار جهانی نیاز به کاری جهادی و تفکری بسیجی دارد.

وی تصریح کرد: اگر به فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بخوبی دقت کنیم متوجه میشویم که نقش و جایگاه بسیج بسیار والا و ارزشمند است.

سرهنگ کردی با بیان اینکه به فرموده حضرت امام راحل (ره) دفاع از مسلمانان جهان وظیفه شرعی و ملی و ضروری و واجب است افزود: متاسفانه عده‌ای این جمله حضرت امام را به درستی درک نکره اند؛ لذا بسیج همیشه آماده کمک به مسلمانان جهان است.

وی با تاکید بر اینکه امروز بسیجیان باید در همه زمینه‌ها حضور داشته باشند، تصریح کرد: امروز در هر زمینه‌ای که روحیه و افکار بسیجی در آن باشد پیشرفت می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند با تأکید بر گسترش تفکر بسیجی گفت: بسیج در صحنه‌های مختلفی که ضرورت پیدا کند به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و تا پای جان از اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت می‌کند.

سرهنگ کردی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در شرایطی که دشمن تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد تا برنامه‌های نظام را به چالش بکشد ، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همه امکانات و ظرفیت‌ها بار دیگر ثابت خواهیم کرد که دشمنان در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی و اراده ملت ایران ناتوان هستند.

انتهای پیام/ی

دشمن در برابر ملت ایران ناتوان است

برچسب ها: سپاه ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار