مسئول بسیج عشایری استان کرمان گفت : به منظور تقویت وحدت در شرق استان همایش اقوام ومذاهب شرق استان در ریگان برگزار شد .

همایش اقوام و مذاهب شرق استان کرمان در ریگان برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ هادی محمدی مسئول بسیج عشایری استان کرمان اظهار کرد: در استان کرمان 29 ایل و57 طایفه وجود دارد که این استان در کشور در زمینه طوایف و ایل رتبه برتر را دارد .

وی اظهار کرد: در استان کرمان در شهرستان های ریگان فهرج و قلعه گنج اقوام و مذاهبی وجود دارد که برادرانه در کنار یکدیگر زندگی می نمایند .

مسئول بسیج عشایر استان ابراز کرد: این همایش به منظور تقویت همدلی و برادری در بین اهل تسنن و تشیع در شرق استان در ریگان برگزار شد .

محمدی تصریح کرد :در این همایش از اقوام و مذاهب و سران طوایف و ریش سفیدان شرق استان دعوت شده بود که همایش باشکوهی در ریگان برگزار شد .

امام جمعه ریگان در حاشیه این همایش  اظهار کرد: اتحاد ووحدت در جمهوری اسلامی ایران مساله مهمی است .

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی تصریح کرد: امام خمینی ره منادی وحدت در قرن حاضر بودند وهم اکنون خلف صالح ایشان امام خامنه ای ادامه دهنده ان امام در زمینه وحدت می باشند .

وی ابراز کرد: در شهرستان ریگان وحدت مثال زدنی وجود دارد وبسیاری از اهل تسنن وتشیع با یکدیگر در این شهرستان تشکیل خانواده داده اند .

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه اقوام ومذاهب در این شهرستان همه گوش به فرمان ولی امر مسلمین می باشند وبا وحدتی که دارند توانسته اند دشمنان نظام را مایوس نمایند .

رنجبر ماهانی با تاکید بر وحدت اظهار کرد: دشمن با نقشه های شومی که در سر دارد به دنبال تفرقه در بین مسلمانان می باشد اما مسلمانان با وحدتی که دارند تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر اب می کنند .

امام جمعه اهل سنت ریگان با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: این وظیفه همه ماست که وحدت را حفظ کنیم و وحدتی که مقام معظم رهبری تاکید نموده اند به ان توجه جدی داشته باشیم .

مولوی اسلام ملا زهی ابراز کرد: دشمن از وحدتی که در بین اهل سنت و تشیع وجود دارد نا امید وترس و واهمه دارد.

 

انتهای پیام/س

برچسب ها: بسیج ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار