فرمانده انتظامی آمل مازندران، از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف سه کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت:در پی دریافت گزارش فعالیت یک باند ۳ نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی محل اختفاء و اعضای این باند که غیر بومی استان بوده اند را شناسائی کردند.

سرهنگ آزادی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه اعضای باند را که شامل ۲ مرد و یک زن بوده اند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: در بازرسی دقیق از محل اختفاء متهمان ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

وی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و گفت: جرائم و آسیب‌های اجتماعی متاثر از اعتیاد از قبیل: سرقت، طلاق، افسردگی و سرخوردگی و  فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شهروندان خواست: برای مقابله با این پدیده شوم با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در آمل متلاشی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار