کولپد m3 در سکوت مطبوعاتی رونمایی شد

شرکت کولپد گوشی جدید خود را در سکوت رسانه‌ای و بدون هیچ پوشش خبری به صورت رسمی رونمایی کرد.

کولپد m3 در سکوت مطبوعاتی رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کولپد (Coolpad) مدتی است در سایه دیگر شرکت‌های فعال در حوزه فناوری قرار گرفته و فعالیت نکرده است. البته این مسئله می‌تواند به دلیل رسوایی اخیر این شرکت سر مسئله ثبت اختراع با شرکت شیائومی باشد. هرچند، این مسئله نمی‌تواند مانع فعالیت کولپد در تولید گوشی‌های هوشمند باشد. این شرکت به تازگی گوشی هوشمند m3 را معرفی کرده است. البته این کار را در سکوت کامل مطبوعاتی انجام داده است.

این گوشی در سایت‌های فروش اینترنتی با قیمت 115 دلار به فروش گذاشته شده‌اند. این گوشی با این قیمت مناسب دارای یک نمایشگر 5.85 اینچی LCD با رزولوشن 1512 در 720 پیکسل و نسبت تصویر 19:9 است. بریدگی بالای صفحه نمایش این گوشی با اندازه‌ای قابل تغییر تعبیه شده است اما حاشیه‌های این نمایشگر به طرز خارق‌العاده‌ای باریک هستند. این گوشی 171 گرم وزن دارد که با ابعاد کم و با توجه به سایز صفحه نمایش خود، چشمگیر به نظر می‌رسد اما در مورد باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی آن نمی‌توان این حرف را زد.

کولپد m3 در سکوت مطبوعاتی رونمایی شد

m3 دارای یک دوربین دوگانه با قدرت‌های 13 و 5 مگاپیکسل است که سنسور دوم آن حسگر عمق به حساب می‌آید. دوربین سلفی این دستگاه دارای لنز 5 مگاپیکسلی به همراه تشخیص چهره و زیباسازی هوش مصنوعی است. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خود، جک 3.5 میلیمتری صدا، پورت microUSB 2.0 و جایگاه دوگانه سیمکارت است. پردازنده مدیاتک برای کولپد m3 در نظر گرفته شده است که تراشه آن MT6750 با هشت هسته Cortex-A53 است. این گوشی برای اتصال به اینترنت هم از اینترنت نسل چهارم استفاده می‌کند. حافظه رم این دستگاه 4 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی آن 32 گیگابایت انتخاب شده است که البته حافظه داخلی آن ازطریق اضافه کردن کارت حافظه microSD بیشتر می‌شود.

گوشی کولپد m3 به صورت پیش فرض دارای اندروید 8.1 Oreo است و در رنگ‌های آبی دریایی و رنگ‌های روشن ملایم عرضه شده است.

کولپد m3 در سکوت مطبوعاتی رونمایی شد

کولپد m3 در سکوت مطبوعاتی رونمایی شد


بیشتر بخوانید:  ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۶ نوامبر)


انتهای پیام/

شرکت کولپد گوشی جدید خود، m3 را رونمایی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار