رئیس ستاد دیه استان اردبیل از آزادی 23 زندانی جرائم غیر عمد در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، رئیس ستاد دیه استان اردبیل در مراسم آزادی زندانیان مالی که همزمان با ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) ظهر امروز در محل زندان مرکزی اردبیل برگزار شد افزود: 23 نفر از محکومین مالی با مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون تومان امروز آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی با اشاره به آزادی ۸۷ نفر زندانی با محکومیت مالی در ایام محرم و صفر تصریح کرد: امروز شاهد آزادی 23 نفر از محکومین مالی با مبلغ 3 میلیارد و 800میلیون تومان هستیم.

رئیس ستاد دیه استان اردبیل بیان کرد: امسال با همکاری هیات مذهبی و خیرین استان اردبیل در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان طرح هر مسجد آزادی یک زندانی را با هدف آزادی 72 نفر از محکومین مالی را اجرا کردیم که با استقبال خیرین عزیز توانستیم ۸۷ زندانی را آزاد کنیم.

خدادادی گفت: امسال با همکاری هیات مذهبی توانستیم بخشی از هزینه های خیرات را به سمت آزادی زندانیان مالی سوق دهیم و محکومینی که بخاطر وضعیت اقتصادی فعلی دچار ورشکستگی شده اند یا محکومینی که در اثر حوادث رانندگی، مهریه و... توانایی تادیه دین خود را نداشته اند.

انتهای پیام/ح

آزادی ۸۷ نفر زندانی با محکومیت مالی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.