رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از خط کشی بیش از ۵۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در ۴ ماهه گذشته خبر داد.

ماشالله بهزاد در بازدید از محور اردبیل –مشگین شهر با بیان اینکه در ۴ ماهه گذشته راهداران از ۲۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی نگهداری کرده اند گفت: در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها ۳ هزار و ۴۰۰ شاخه گاردریل تعمیر و نصب شده است.

او با اشاره به اینکه در ۴ ماهه گذشته ۲۳۶ عدد نیوجرسی در راه‌های استان تهیه و نصب شده افزود: ۶۰۰ عدد تجهیزات ایمنی و نقوش در جاده‌های استان نصب شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در مدت یاد شده جهت هشدار و آگاهی دهی به رانندگان برای رعایت قوانین راهور در جاده تهیه و نصب ۴۲۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی را در راه‌های استان یادآور شدو اظهار کرد: در ۴ ماهه گذشته ۲ هزار عدد تابلو‌های الزامی در راه‌های استان نصب شده است.

بهزاد در ۴ ماهه گذشته از اجرای سیستم روشنایی فاز۲ محور سرچم به طول ۱۱ کیلومتر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبرداد و خاطرنشان شد: در این مدت سیستم روشنایی۲ کیلومتر از محور آراللو-کرگان نیز در حال انجام است و انتظار می‌رود تا شهریورماه روشن شده و پروژه جهت استفاده مردم به بهره برداری برسد.

او ادامه داد: پروژه روشنایی محور حیران به طول ۵ کیلومتر نیز در صورت تامین اعتبار قبل از فصل زمستان روشن خواهد شد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری استان اردبیل با اشاره به اینکه بهسازی سیستم روشنایی محور اردبیل- نمین و اردبیل- نیر جهت استفاده کاربران به اتمام رسیده و همچنین سیستم روشنایی محورکرگان –بودالالو به طول ۵ کیلومتر نیز با ۲۰ درصد پیشرفت در حال پی کنی و پی سازی است تصریح کرد: این پروزه نیز در صورت تامین اعتبار قبل از فرارسیدن فصل زمستان به بهره برداری می‌رسد.

بهزاد با توجه به اینکه در محور خلخال- اسالم شرایط جوی بسیار محدود است و اجرای پروژه به‌صورت دائم امکانپذیر نیست اظهار کرد: سیستم روشنایی ۱۵ کیلومتر از محور خلخال-اسالم در حال انجام است و محور اجیرلو نیز تا ۳ ماه آینده روشن خواهد شد.

او اجرای روشنایی نقطه‌ای را در ۱۲ تقاطع از جمله نقاط پرحادثه یادآور شد و اظهار کرد: در مجموع ۱۰ پروژه روشنایی به طول ۳۸ کیلومتر در محور‌های مواصلاتی استان در حال اجراست.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: یک پروژه اجرای شیار لرزاننده نیز در دست مناقصه و عقد قرارداد است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.