معاون راهداری استان اردبیل گفت: در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها بیش از ۷۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در ۱ ماهه گذشته خط کشی شده است.

آیدین هاشمی در بازدید از محور اردبیل - مشگین شهر گفت: در مدت یاد شده ۲۴۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه در محور‌های اصلی و فرعی اصلاح و رفع شده است.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۳۸ هزار و ۵۰۰ متر از شیب شیروانی راه‌ها توسط راهداران اصلاح شده افزود:۲۱ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی نیز ایمن سازی شده است.

معاون راهداری استان اردبیل در یک ماهه گذشته نگهداری مستمر ۱۸۵ کیلومتر از سیستم روشنایی موجود راه و تونل را توسط راهداران یاد آور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده هزار و ۳۰۰ عدد دپوی خاکی در دماغه‌ها و نقاط پر برخورد استان ایجاد شده است.

هاشمی در این مدت از تسطیح و رگلاژ بیش از هزار کیلومتر از حریم راه‌های اصلی و روستایی در استان خبرداد و تصریح کرد:۶۰ عدد استوانه ایمنی در راه‌های اصلی و فرعی استان نصب شده است.

او در جهت آگاهی دهی به رانندگان برای ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده به تهیه و نصب ۱۱۵ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های استان اشاره کرد و خاطرنشان شد:۸۶۱ عدد تابلو‌های الزامی در محور‌های مواصلاتی استان نصب شده است.

معاون راهداری استان اردبیل افزود: راهداران ۱۳۲ عدد سرعتکاه پلاستیکی، آسفالتی و مجازی دررا‌های اصلی و فرعی استان نصب کرده اند.

هاشمی نصب ۲۹۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها و رفوژمیانی، تهیه و نصب ۲۰۰ عدد بازتاب، ارتقای ۱۰۵ شاخه گاردریل، تعمیر ۲۷۰ شاخه از گاردریل‌های آسیب دیده، شستشوی ۲۱ هزار و ۴۰۰ عدد علائم، رنگ آمیزی ۶۱۳ عدد از پایه تابلو و علائم، رنگ آمیزی ۳۳ عدد از پایه روشنایی و چراغ چشمک زن و تهیه و نصب ۳ عدد چراغ‌های چشمک زن و پلیسی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در یک ماهه گذشته برشمرد.

او با بیان اینکه ۴۸ عدد از راه‌های دسترسی غیر مجاز در ۱ ماهه گذشته توسط راهداران انسداد شده ادامه داد:۸۷۰ عدد از تابلو‌های انتظامی و اخباری نیز اصلاح و مونتاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.