فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و دو قاچاقچی توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان دستگیر شدند.

كشف بیش از 100 كيلوگرم ترياك در سيرجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سرهنگ محمدرضا ايران نژاد فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر سیرجان در راستاي اجراي طرح شناسايي و انهدام شبكه هاي قاچاق مواد مخدر و مبارزه بي امان با سوداگران مرگ در پي يكسري كارهاي اطلاعاتي، با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ دو نفر قاچاقچی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را به شهرهای شمالی کشور داشتند شناسایی کردند.

وي تصريح كرد : قاچاقچیان با دو دستگاه خودرو سواری قصد انتقال این مواد را داشتند که با تلاش ماموران این خودروها متوقف و مقدار 101 کیلو گرم تریاک از انها کشف شد.

سرهنگ ایران نژاد خاطرنشان کرد : در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان در پايان از شهروندان خواست تا براي كاهش تبعات اجتماعي ناشي از مواد مخدر پليس را در دستگيري قاچاقچيان ياري كنند و هر گونه اخبار در اين باره را از طريق سامانه 128 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار