نماینده وزیر بهداشت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه وضعیت مراکز درمانی در این مناطق را تشریح کرد.

آسیب ندیدن مراکز درمانی بیمارستان‌ها در زلزله دیشب/ ضرورت پیدا نکردن استفاده از اورژانس هوایی برای انتقال مصدومان/ عمل‌های جراحی و کارهایی مانند دیالیز به حالت عادی در حال انجام استطیب قدیمی نماینده وزیر بهداشت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر فعالیت‌ها در حوزه بهداشت و درمان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و به خصوص سرپل‌ذهاب  به حالت عادی بازگشته و در زلزله دیشب هیچ بیمارستان، خانه بهداشت و یا مرکز جامع سلامتی آسیب ندیده است.

وی ادامه داد: همچنین وضعیت بیماری‌های مختلف بهداشتی درمانی تحت کنترل است و در حال حاضر هیچ کمبودی در زمینه‌های دارو، تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی ویژه بیماران خاص در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه وجود ندارد.

نماینده وزیر بهداشت در امور مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: طی زلزله دیشب ضرورتی برای استفاده از اورژانس هوایی پیدا نشد. نهادهای مختلف به خصوص سپاه و ارتش امکانات خود را در اختیار ما گذاشته‌اند و بالگرد و همه امکانات بیمارستانی در حالت آمادگی کامل قرار داشتند.

قدیمی افزود: در حال حاضر اقداماتی مانند عمل‌های جراحی روتین و دستگاه‌های دیالیز مشغول به فعالیت هستند و مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از نظر بهداشتی درمانی مشکلی خاص ندارند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات زلزله کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار