مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ارسال 800 چادر توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان به منطقه زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد.

محسن مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،  با اشاره به زلزله شب گذشته کرمانشاه گفت زلزله ای با بزرگای 4/6 ریشتر در عمق 7 کیلومتری زمین در منطقه سرپل ذهاب راس ساعت 20:07:31 رخ داد و پس از دریافت گزارش حادثه به سرعت تیم های امداد و نجات استان در وضعیت زرد قرار گرفته و تیم های منطقه غرب استان با تجهیزات کامل امدادونجات در آوار ، اسکان اضطراری و آنست در پایگاه نوغان مستقر شدند.

 وی بااشاره به اینکه گزارش های اولیه از منطقه زلزله زده حاکی  خسارت کمی داشته است گفت : هم اکنون تیم های جمعیت هلال احمر اصفهان  در حالت آماده باش در پایگاه نوغان حضور دارند.

مومنی تصریح کرد :  جلسه هماهنگی درون سازمانی و بین سازمانی تشکیل و به صورت ویدئوکنفرانس با تهران ، کرمانشاه و استانهای معین کرمانشاه هماهنگی لازم انجام شده است و در حال حاضر تعداد 800  چادر برای منطقه بارگیری و ارسال شده است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد :  این استان آمادگی هرگونه همکاری ،  امدادرسانی و  پشتیبانی به حادثه فوق الذکر را دارد.

 

انتهای پیام /س

امداد رسانی جمعیت هلال احمر اصفهان به مناطق زلزله زده

برچسب ها: هلال احمر ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار