هواشناسی از کاهش دما در استان مرکزی ششم آذر خبرداد.

مرادی کارشناس مسئول هواشناسی استان مرکزی  درگفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: به دلیل فرا رفت هوای سرد هوا استان مرکزی سردتر می‌شود و دمای هوای شبانه (و کمینه هوا) بین ۳ تا ۴ درجه صبح فردا کاهش خواهد یافت.

مرادی افزود: بررسی تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که سامانه بارشی در حال عبور از کشور است و عمده بارش‌های این سامانه امروز در مناطق جنوب و شرق و شمال کشور خواهد بود؛ اما به دلیل ریزش هوای سرد و ناپایداری‌های همرفتی امروز در برخی نقاط غرب و مرکز و دامنه‌های البرز افزایش ابر و رگبار برف و باران محتمل است.

وی اضافه کرد: در استان مرکزی امروز هوا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر در برخی از نقاط استان رگبار برف یا باران گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: از فردا تا پنجشنبه جو پایداری در استان و اغلب مناطق کشور حاکم خواهد شد و دمای هوا از روز چهارشنبه روند افزایشی پیدا خواهد کرد.

ورود سامانه جدید بارشی از روز جمعه به کشور

وی بیان کرد: سامانه بارشی بعدی از روز جمعه از مناطق غرب و شمال غرب وارد کشور خواهد شد و عمده فعالیت آن در مناطق غرب و شمال غرب کشور خواهد بود که در مورد جزئیات تاثیر آن بر استان مرکزی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ج

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.