هواشناسی استان مرکزی از عبور سامانه بارشی از استان تا فردا خبرداد.

مرادی کارشناس مسئول هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: با عبور سامانه بارشی تا روز دوشنبه آسمان استان کمی تا قسمتی ابری در مناطق مستعد در برخی از ساعات بویژه ساعات شب و صبح همراه با مه و در باقی نقاط همراه با مه رقیق یا غبار محلی پیش بینی می‌شودو از روز دوشنبه به دلیل افزایش رطوبت در جو افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

مرادی افزود: براین اساس از بعدازظهر روز دوشنبه تا چهارشنبه آسمان استان مرکزی قسمتی ابری تا ابری پیش بینی می‌شود؛ ولی خروجی فعلی مدل‌های پیش بینی بارشی در استان در این مدت بارشی پیش بینی نکرده اند.

وی اضافه کرد: سامانه فراگیر بعدی بارشی از روز جمعه کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد که در مورد جزئیات تاثیر آن بر استان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کارشناس مسئول هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: دمای کمینه هوا طی دو روز آینده بین ۱ تا ۳ درجه کاهش خواهد یافت و بر این اساس دمای هوا در شهر‌های سردسیر استان به زیر صفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه میانگین استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹.۲ میلیمتر است تصریح کرد: در مجموع بارندگی سامانه بارشی در شهر‌های استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر است.

آشتیان: ۱۶.۲ میلیمتر
اراک: ۲۱.۸ میلیمتر
تفرش: ۱۱.۴ میلیمتر
خمین: ۲۸.۱ میلیمتر
خنداب: ۱۳.۶ میلیمتر
دلیجان: ۱۵.۷ میلیمتر
ساوه: ۶.۲ میلیمتر
شازند: ۵۸.۲ میلیمتر
غرق آباد: ۲۰.۶ میلیمتر
کمیجان: ۱۵.۹ میلیمتر
محلات: ۲۱.۵ میلیمتر
زرندیه: ۷.۷ میلیمتر
فرمهین: ۱۳.۰ میلیمتر

انتهای پیام/ج

پیش بینی هوای استان مرکزی در بیست وششم آبانماه ۹۷

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.