فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه گفت: این یگان بیش از 3 هزار 565 اماكن، اعم از تمام ساختمان های قوه قضاییه و سازمان های وابسته به دستگاه قضایی را تحت پوشش قرار دارد.

بالغ بر 3 هزار 565 اماكن دستگاه قضائی تحت حفاظت یگان قوه قضائیه می باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ یزدان پناه فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه در آئین تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت دادگستری استان کرمان گفت: یگان حفاظت قوه قضائیه در حال حاضر قریب به 8هزار نیرو در سراسر کشور دارد که 5 هزار نفر نیروی سرباز و 2 هزار و 400 نفر کادر و افسر نیروی انتظامی و بقیه از نیروی اداری قوه قضاییه در این بخش مشغول به فعالیت هستند.

سرهنگ یزدان پناه گفت : یگان حفاظت قوه قضائیه بیش از 3 هزار 565 اماكن، اعم از تمام ساختمان های قوه قضاییه و سازمان های وابسته به دستگاه قضایی در كشور را تحت پوشش قرار دارد.

وی افزود :از دی ماه سال 1391 که دستور تشکیل یگان حفاظت در قوه قضائیه ابلاغ شد، سعی مجموعه بر این امر استوار بود که پوشش شایسته حفاظتی متناسب با این امر با انتصاب فرماندهان یگان های حفاظت در مراکز قوه قضائیه به شایسته ترین صورت انجام پذیرد.

فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه بر ضرورت حفظ کرامت مراجعان به سیستم قضائی تاکید کرد و گفت:فرماندهان وپرسنل یگان حفاظت بایستی باداشتن رفتاری شاسیته نسبت به کارکنان قضایی و اداری ، حرمت و شان مسئولان قضایی را به نحو احسن حفظ کنند.

در ادامه سردار طاهری، مشاور رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه نیز افزود :یگان حفاظت دادگستری کرمان یکی از یگان های موفق کشور در زمینه آموزش پرسنل می باشد.

وی گفت : در سفر 3روزه به استان کرمان وطی بازدیدهای به عمل آمده از برخی از حوزه های قضایی استان شاهد وضعیت خوب یگان حفاظت دادگستری استان کرمان بودیم که این موفقیت مرهون تلاش ها و نگاه مثبت رئیس کل دادگستری استان کرمان و رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان می باشد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار