رئیس دادگستری شهرستان بردسیر از افزایش پرونده‌های دعاوی خانواده و طلاق خبر داد و گفت: همکاری روحانیت در حل معضلات و مشکلات حوزه خانواده ضررورت دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حسین رمضانی زاده رئیس دادگستری شهرستان بردسیر در دیدار با امام جمعه جدید شهرستان بردسیر ضمن تبریک انتصاب وی و ارائه گزارشی از آمار پرونده‌ها و جرائم مهم حوزه قضایی گفت: امید است با درایت و همت والای امام جمعه شهرستان از طریق تریبون نمازجمعه و ارتباط فراگیر وی با مردم، گام مهمی در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی برداشته شود.

وی افزود: جایگاه ائمه جماعات در آگاهی سازی و آگاهی افزایی جامعه و همچنین فرهنگ سازی جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، مساجد و جماعات ارزشمند و برجسته است.

محمدامین نخعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر نیز حمایت امام جمعه از احیاء حقوق مردم توسط دستگاه قضا را خواستار شد و گفت: در بحث پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی ائمه جماعات بایستی نقش بی بدیل خود را با جدیت بیشتر در شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای فرهنگ عمومی به نمایش بگذراند.

حجت الاسلام  علی اکبر کرمانی امام جمعه جدید شهرستان بردسیر نیز در این دیدار گفت:قوه قضائیه بازوی پر توان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بر لزوم آگاهی افزایی و فرهنگ سازی در قشر جوان و آسیب پذیر جامعه تأکید کرد و افزود: عدم آگاهی افراد نقش بسزایی در وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی دارد.

امام جمعه بردسیر گفت: از پتانسیل حداکثری ائمه جماعات در مدارس، مساجد و جماعات و همچنین حضور در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی استفاده خواهد شد و راهکار‌های ارائه شده توسط دستگاه قضا پیگری خواهند شد.
انتهای پیام/ی

استفاده از پتانسیل حداکثری ائمه جماعات در مدارس، مساجد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار