معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از ارائه تخفیفات ویژه شهرداری در پرداخت عوارض و بهاء خدمات از چهارم آذر خبر داد.

تخفیفات ویژه شهرداری قم در پرداخت عوارض ساختمانیبه گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسام‌نژاد، معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به تصویب لایحه ارائه تسهیلات و تخفیفات ویژه شهرداری قم در پرداخت عوارض و بهاء خدمات در شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: در سال جاری طی لایحه‌ای که به منظور پرداخت عوارض و بهاء خدمات مودیان شهرداری قم به تصویب رسیده است، در 2 مرحله اقدام به ارائه این تسهیلات و تخفیفات صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص زمان‌بندی اجرای این طرح  افزود: مرحله اول این تسهیلات از چهارم آذر ماه همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) آغاز شده و تا 19 دی مصادف با سالروز قیام مردم قم ادامه دارد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اعلام میزان تسهیلات ارائه شده در این مرحله بیان کرد: شهروندان در صورت پرداخت نقدی و یکجای عوارض و بهای خدمات از 25 درصد کاهش عوارض بهره‌مند می‌گردند و یا در صورت پرداخت اقساطی به صورت 30 درصد نقد و الباقی طی هشت قسط، مشمول 15 درصد کاهش عوارض و بهاء خدمات خواهند شد.

حسام نژاد خاطرنشان کرد: مرحله دوم تخفیف‌های شهرداری از 20 دی تا 22 بهمن خواهد بود که در صورت پرداخت نقدی و یکجای عوارض و بهای خدمات از 20 درصد تخفیف در پرداخت عوارض و بهاء خدمات بهره‌مند خواهند شد.

وی  ادامه داد: در این مرحله نیز برای پرداخت اقساطی شهروندان به صورت 30درصد نقد و الباقی طی 8 قسط، مشمول 10 درصد کاهش عوارض و بهاء خدمات خواهند شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم خاطر نشان کرد: در روش پرداخت اقساطی، در صورت عدم تسویه اقساط و پاس نشدن چک‌ها، تخفیفات ارائه شده نسبت به مانده بدهی کاهش عوارض ملغی و کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

وی  در خصوص جرایم ماده 100 گفت: در سال جاری جرایم ماده 100 شامل تخفیف و ارائه تسهیلات نخواهد شد ولی امکان تقسیط این جرایم وجود دارد.

حسام‌نژاد یاد آور شد: با پرداخت عوارض تهیه و ایجاد زیرساخت‌های شهری شکل گرفته و با دریافت این مبالغ از شهروندان، شرایط لازم برای ارائه بهتر خدمات در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری تأمین می‌شود که از جمله آن می‌توان به آسفالت معابر، جمع‌آوری پسماندها، ایجاد و نگهداری فضای سبز و توسعه و احداث خیابان‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/ش

ارائه تسهیلات و تخفیفات ویژه شهرداری قم در پرداخت عوارض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار