مرکز عملیات و کنترل پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اعلام کرد: ترافیک در کلیه محور‌های استان مرکزی عادی و روان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛مرکز عملیات و کنترل پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان مرکزی اعلام کرد: ترافیک در کلیه محور‌ها عادی و روان است.

این مرکز همچنین اعلام کرد: در تمامی محور‌های مواصلاتی استان، بارش باران اعلام شده است

مرکز عملیات و کنترل پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به لغزندگی بودن سطح جاده ها، رانندگان از سرعت غیرمجاز خودداری و با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به رانندگان یادآوری کرد: برای تردد در محور‌های کوهستانی و برفگیر به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است و رعایت سرعت مطمئنه، تجهیزات زمستانه و پربودن باک از ملزومات سفر در این روز‌ها است.

سرهنگ کهریزی افزود: رانندگان قبل از سفر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۴۱ از وضعیت راه‌های مسیری که انتخاب کرده اند مطلع شوند و علاوه بر این شماره ۳۳۶۸۵۵۲۴ هم مختص اطلاع از وضعیت راه‌های استان مرکزی است.

انتهای پیام/ج

تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان مرکزی در چهارم آذرماه ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.