مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: امسال ۷۷ سرمایه گذار برای احداث و راه اندازی واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با این شرکت قرارداد بستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اشاره به جذب ۷۷ سرمایه گذار گفت: بیشترین جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی استان قزوین با ۲۰ مورد به شهرک صنعتی آبیک (کاسپین ۲) اختصاص داشته است.

وی ادامه داد: از این حیث شهرک‌های صنعتی لیا و کاسپین یک نیز به ترتیب با جذب ۱۹ و ۹ سرمایه گذار در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: همچنین امسال در شهرک صنعتی خرمدشت ۶ مورد، حکیمیه ۵ مورد، ناحیه صنعتی الموت ۴ مورد، شهرک صنعتی آراسنج به همراه نواحی صنعتی آوج و طارم سفلی هر کدام سه مورد، نواحی صنعتی دانسفهان و اسفرورین هرکدام ۲ مورد و ناحیه صنعتی نیکویه نیز یک مورد جذب سرمایه گذار داشتند.

خانپور یادآور شد: از حیث میزان واگذاری اراضی به سرمایه گذاران در سال جاری، شهرک صنعتی لیا با ۴۲ هکتار در صدر قرار دارد و شهرک کاسپین یک با ۱۳ هکتار و همچنین شهرک صنعتی خرمدشت با ۶ هکتار در جایگاه بعدی قرار دارند.

این مسئول یادآور شد: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۴ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران برای ایجاد واحد‌های تولیدی واگذار شده است.

وی اظهار داشت: این زمین‌ها با شرایط ویژه و با قیمت ارزان به سرمایه گذاران ارایه شده و مهم‌ترین مزیت آن پرداخت اقساطی هزینه‌های آن و همچنین برخورداری از زیرساخت‌های آماده همچون آب، برق، گاز و مخابرات است.

انتهای پیام/

واگذاری ۷۴ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی  به سرمایه گذاران

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار