جمعی از مسلمانان فرانکفورت در دفاع از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایت‌های رژیم آل سعود در این شهر گرد هم آمدند.

گردهمایی فرانکفورت آلمان در حمایت از مردم مظلوم یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایت‌های رژیم آل سعود در شهر فرانکفورت آلمان گرد هم آمدند.

در این مراسم شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین "ولیعهد سعودی، یک جنایتکار جنگی است" ، "دستاورد جنایتکاران سعودی: کشتار مردم در سوریه، قتل و ویرانی در عراق و جنایت در یمن"، از مجامع جهانی توقف اقدامات جنایتکارانه رژیم آل سعود در یمن را خواستار شدند.

سخنرانان این مراسم به سه زبان ترکی، عربی و آلمانی خطاب به کشورهای غربی با طرح این سوال که کدام یک از شما می تواند این وضع اسفبار را برای کودکان خود تحمل کند، حمایت آنان را از حکومت سعودی محکومت کردند.

محمد عوجی از امامان جماعت شهر فرانکفورت به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم با اشاره به حمله نظامیان سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان و به خاک و خون کشیدن 50 دانش آموز یمنی خطاب به اروپائیان و به خصوص آلمان گفت: شما که می بینید کودکان قتل عام می شوند، اگر معیارتان دموکراسی و حقوق بشر است، چرا به عربستان جنگ افزار تحویل می دهید.

در این تجمع، علاوه بر دست نوشته هایی درباره محکومیت جنایات رژیم آل سعود، پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از رهبر معظم انقلاب نیز به چشم می خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار