ارواح شیطانی که کودکان را از طریق WhatsApp آزار می دهند

شهردار شهری در کلمبیا قوانین جدیدی را برای محافظت از کودکان در برابر ارواح شیطانی وضع کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساکنان شهر پراجیتو کلمبیا بسیار نگران رفتارهای عجیب و ترسناک کودکان خود هستند. در این اواخر کودکان این شهر رفتارهای غیرعادی دارند گاهی اوقات صدای آنها به شدت تغییر می کند و به خود یا دیگران آسیب می زنند و یا حتی سعی به خودکشی دارند.

بنابراین گزارش ،شهردار شهر به سرعت علت چنین بلاهایی را پیدا کرده است و آن را ارواح شیطانی دانسته که از طریق شبکه مجازی WhatsApp کودکان را تحت کنترل گرفته و آنها را آزار می دهند.

او معتقد است که این ارواح از روش های مختلفی از جمله شبکه های اجتماعی و به خصوص WhatsApp در بین بچه ها رسوخ پیدا کرده است و آنها را تحت تاثیر قرار می دهد تا کارهای غیرعادی در مکان های عمومی انجام دهند. اما چون امکان ممنوعیت از استفاده این شبکه نیست ،مقامات به شیوه دیگر از کودکان محافظت می کند.

طبق قوانین جدید کودکان زیر 17 سال اجازه بیرون آمدن از خانه را بعد از ساعت 7 شب تا قبل از ساعت 7 صبح ندارند و تنها با همراهی والدین اجازه ورود در مکان های عمومی در ساعات ممنوعه را دارند.

مطمئنا چنین قوانینی از محبوبیت شهردار در بین کودکان کم خواهد کرد اما او به خاطر سلامت کودکان دست به چنین تصمیمی زده است و والدین از این تصمیم رضایت کامل دارند.

ارواح شیطانی که کودکان را از طریق WhatsApp آزار می دهند

انتهای پیام/

قوانین جدید این شهر برای محافظت از کودکان در برابر ارواح شیطانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار