مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری مسابقه رفاقت مهر در یزد خبر داد و گفت: این مسابقه در قالب دو دوره خواهران و برادران با همکاری حوزه جوانان هلال احمر در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری  بیست و نهمین دوره مسابقات  کشوری رفاقت مهر و رویداد بزرگ کویر نوردی در یزد، گفت: مسابقه رفاقت مهر با هدف رقابت در کنار رفاقت از ۴ تا ۱۴ آذر ماه در قالب دو دوره خواهران و برادران به وسیله حوزه جوانان هلال احمر در استان برگزار می‌شود.

حرازی زاده :با اشاره به اینکه  تمامی استان‌ها در این مسابقه شرکت می کنند افزود: این مسابقه در دو دوره پنج روزه برگزار می‌شود که در دوره‌ی اول خواهران و دوره‌ی دوم برادران در این مسابقه شرکت می‌کنند.

وی  نمایش توانمندی ها و فعالیت‌های بشر دوستانه جوانان پرشور هلال احمر استان  ،گسترش صلح و دوستی در کنار رقابت و  محکم کردن پایه‌های یزد جهانی،  امداد رسانی در زمان جنگ و بحران های طبیعی را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان  با اشاره به شرکت  ۸۰۰ خواهر و برادر در این مسابقه افزود: شرکت کنندگان در سه گروه صلح، دوستی و مهرورزی تقسیم می‌شوند و در  آزمون عملی وکتبی که شامل CPR، حمل با تجهیزات، ارزیابی مصدوم، آتل بندی و بانداژ حضور خواهند داشت.

حرازی زاده با اشاره به  مانور زلزله در ۲۰ مدرسه استان در هفتم آذر ماه گفت : این مانور جهت آگاهی شهروندان و ارزیابی امدادگران است که آموزش و پرورش و مدیریت بحران استان در این امر دخیل هستند.

وی گفت: حوزه‌ی جوانان هلال احمر حوزه‌ی مهمی است ما می توانیم با حضور جوانان پرشور و علاقه‌مند فعالیت‌های بشر دوستانه و کار‌های بزرگی را  انجام و اجتماعی شدن را به جوانان آموزش و آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از برگزاری گنگره شهدا جامعه‌ی جهان اسلام به ویژه مدافعان حرم در هفتم آذر ماه خبر داد.

انتهای پیام/ی

مسابقه رفاقت مهر با هدف رقابت در یزد برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.