مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۲۸ فراگیر با روش‌های تدریس، کار گروهی، CPR پیشرفته، اسکان اضطراری، انواع پانسمان، بانداژ، آتل بندی و حمل مصدوم آشنا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد نخستین دوره تربیت مربی کمک‌های اولیه رشته‌های مرتبط پزشکی و پیراپزشکی در جمعیت هلال احمر استان یزد به مدت چهار روز برگزار شد.

حرازی زاده افزود: تأمین مربی برگزیده و سرآمد و ارتقای سطح دانش و ارتقاء عملکرد مربیان امداد و کمک‌های اولیه یکی از وظایف جمعیت هلال احمر استان است.

وی ادامه داد: در همین راستا اولین دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه ویژه مربیان رشته‌های مرتبط پزشکی و پیراپزشکی در سال جاری به مدت چهار روز بصورت تئوری و عملی در جمعیت هلال احمر استان یزد نیز برگزار شد.

حرازی زاده با اعلام اینکه این دوره بصورت همزمان در ۱۰ استان دیگر نیز برگزار شده است، افزود: بهره گیری موثر و اثربخش از روش‌های تدریس، توانایی انتقال آموخته‌ها و تجربیات و مهارت‌های کسب شده در زمینه امداد و کمک‌های اولیه از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بود.

وی با اشاره به حضور ۲۸ فراگیر در این دوره خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌ها و تفاوت‌های این دوره با دوره‌های قبلی مربیگری درجه ٣ امداد، حضور شرکت کنندگان با رشته مرتبط پزشکی و پیراپزشکی است که در این دوره برای اولین بار اصول و اهداف جمعیت هلال احمر آشنا شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در پایان با اشاره به سرفصل‌های آموزشی این دوره تصریح کرد: فراگیران در این دوره با مفاهیم فرایند کلی مدیریت آموزش، یادگیری، روش‌های تدریس، کار گروهی، CPR پیشرفته، اسکان اضطراری، انواع پانسمان، بانداژ، آتل بندی و حمل مصدوم آشنا  و مهارت‌های لازم را کسب کردند.

انتهای پیام/ی

مربیان امداد  مهارت‌های لازم در هنگام حوادث  را آموزش دیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.