رقابت های المپیاد استعدادهای برتر بخش سرعت رشته سنگ نوردی با قهرمانی سنگ نوردان کرمانی پایان یافت.

فرزاد ایرانمنش، رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: به منظور توسعه و رشد پايدار رشته سنگ‌نوردی و شناسایی استعدادهای برتر، اولین دوره مسابقات سنگ‌نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، در دو رده سنی (رده های سنی 12 تا 15 سال ) به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در حال برگزاریست.

وی با اعلام اینکه این رقابت ها با حضور 300 شرکت کننده در بخش دختران و در گرايش‌هاي سرطناب، سرعت، بلدرينگ و کامباین انجام می شود، افزود: از استان کرمان 12 ورزشکار در این رقابت ها حضور دارند.

 ایرانمنش تصریح کرد: مسابقات از روز یکم آذر جاری در سالن سنگ نوردی، خانه سنگ نورد واقع در مجموعه امام علی (ع) کرمان آغاز شده است و تا چهارم همین ماه ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه رقابت ها پنج شنبه یک آذر در رشته سرعت برگزار شد، بیان داشت: در پایان رقابت های این بخش، در گروه اول، سارا زراعت زاده از کرمان، آیناز محمدی از کرمان و صبا شمعخانی از همدان به ترتیب عناوین اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند.

ایرانمنش یادآور شد: در گروه دوم نیز آناهیتا آریانفر از کرمان، زهرا کهنوجی از کرمان و شیما رستگار از زنجان مقام های اول تا سوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان گفت: مراسم اهدای جوایز این بخش با حضور زمانی نماینده وزارت ورزش و جوانان، گرجی نایب رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، مرادی معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، ایرانمش رییس و گنجی نایب رییس بانوان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان برگزار شد.

ایرانمنش افزود: این رقابت ها جمعه 2 آذر در رشته بلدرینگ، شنبه 3 آذر در رشته سرطناب و یک شنبه 4 آذر جاری در رشته کمباین پیگیری می شوند.

یادآور می شود: رقابت های بخش پسران نیز یکم تا چهارم آذر ماه به میزبانی استان زنجان در سالن اختصاصی سنگ نوردی برگزار می شوند.

انتهای پیام/ب

پایان بخش سرعت رقابت های سنگ‌نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور با درخشش کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار