مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری رقابت های سنگ‌نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور و مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان به میزبانی این استان خبر داد.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: به منظور توسعه و رشد پايدار رشته سنگ‌نوردی و شناسایی استعدادهای برتر، اولین دوره مسابقات سنگ‌نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، در رده های سنی 12 تا 15 سال به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه این رقابت ها با حضور 300 شرکت کننده در بخش دختران و در گرايش‌هاي سرطناب، سرعت، بلدرينگ و کامباین انجام می شود، افزود: از استان کرمان 12 ورزشکار در این رقابت ها حضور می یابند.

 امیری خراسانی افتتاحیه ی رقابت ها را 30 آبان جاری عنوان و تصریح کرد: مسابقات از روز یکم تا چهارم آذرماه در سالن سنگ نوردی، خانه سنگ نورد واقع در مجموعه امام علی (ع) کرمان برگزار می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به رقابت تنیسورهای رده های سنی زیر 12 و 14 سال کشور در کرمان اشاره کرد و گفت: مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال کشور نیز، در دو بخش دختران و پسران 29 آبان جاری تا 9 آذرماه به میزبانی کرمان در باشگاه تنیس اقبال این شهر برگزار می شود.

وی افزود: قرعه کشی رقابت ها در بخش دختران ساعت 18 روز  28 آبان جاری و در بخش پسران، ساعت 18 روز 4 آذرماه انجام می شود.

امیری خراسانی تصریح کرد: مسابقات بخش دختران طی روزهای 29 تا 30 آبان جاری و  بخش پسران نیز، 5 تا 9 آذر ماه در محل باشگاه تنیس اقبال کرمان برگزار می شوند. 

انتهای پیام/ب

المپیاد استعدادهای برتر سنگ نوردی و تنیس خاکی در کرمان برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار