مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از رسانه ها خواست: برای ترغیب مردم به سمت ورزش حمایت خود را بیشتر روی جنبه ی همگانی آن متمرکز کنند.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، در حاشیه ی بازدید از هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ضمن گفت و گو و خداقوت به اهالی رسانه گفت: مطبوعات استانی مثل همیشه، فعال و درخشان حضور داشتند که جا دارد همین جا از زحمات رسانه‌ها برای انتشار صحیح و دقیق اخبار و تلاششان در پوشش رویدادها تقدیر و تشکر کنم.

 وی از رسانه ها خواست: مثل همیشه که حامی ورزش بودند، برای ترغیب مردم و خانواده ها این حمایت خود را بیشتر روی ورزش همگانی از جمله: ورزش های خانوادگی، بومی و محلی و ورزش محلات متمرکز کنند تا افراد در کنار هم و به دور از هر گونه حاشیه ای بتوانند ورزش سالمی انجام دهند.

امیری خراسانی افزود: به دنبال این هستیم از طریق رسانه ها جوانب مثبت، روشن و سالم ورزش کردن را به اطلاع مردم برسانیم.

وی تصریح کرد: برپایی این گونه نمایشگاه ها به منظور آشنایی مردم با نشریات مختلف، زمینه ی فعالیت های آنها و آگاهی بخشی در زمینه نقش حیاتی آنها در اطلاع رسانی بسیار مؤثر است.

امیری خراسانی یادآور شد: رسانه هاي جمعي به مثابه بزرگراه هاي اطلاعاتي و پل ارتباطي تأثيرگذار بر افكار عمومي نقش مهمي در فرايند اطلاع رساني، گفتمان سازي، آموزش، مشاركت اجتماعي و فرهنگ سازي ورزشي در جامعه و اعتلاي ورزش كشور و توسعه و فراگير نمودن آن بر عهده دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: رسانه ها بتوانند در بخش آگاهی بخشی جمعی، اطلاع رسانی سریع، دقیق و شفافی داشته باشند که این بزرگترین خدمت به جامعه استان است.

انتهای پیام/ب

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان از نمایشگاه کتاب و مطبوعات کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار