خبرهای منتشر شده از شرکت شیائومی حاکی از این است که این شرکت قصد دارد گوشی Mi Mix 3 را در بازار اروپا عرضه کند.

شیائومی Mi Mix 3 در بازار اروپا عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هیاهوی شلوغ گوشی‌هایی که حاشیه صفحه نمایش ندارند، شیائومی یک گوشی را معرفی کرد که به طور کامل فاقد حاشیه است و آن گوشی Mi Mix 3 است. این گوشی در ماه اکتبر در چین رونمایی شد و توانست نظرهای زیادی را به سمت خود جلب کند و حالا به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند کشویی آماده است تا در دیگر بازارهای جهان هم عرضه شود. خبرهای جدید از شرکت چینی شیائومی نشان می‌دهد که این گوشی قرار است برای بازار اروپا عرضه شود.

Mi Mix 3 به تازگی موفق به دریافت گواهینامه‌های Bluetooth SIG و EEC شده است. خبر دیگر این است که یک کاربر شبکه اجتماعی Reddit یک اسکرین شات از چتی با یک خدمات مشتریان شیائومی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد این شرکت به یکی از مشتریان آلمانی خود در آمازون جواب داده و این گوشی در اول دسامبر وارد بازار اروپا می‌شود. اگر این اطلاعات درست باشد و شیائومی قصد داشته باشد در تاریخ مذکور گوشی هوشمند خود را در بازار اروپا عرضه کند، باید تا چند روز دیگر بشنویم که این گوشی قرار است در چه تاریخی دسترسی به این گوشی پرچمدار خوش طرح خود را گسترش دهد.

شیائومی برای Mi Mix 3 یک طراحی در نظر گرفته که در آن حاشیه بالای صفحه نمایش به طور کامل حذف شده است. این گوشی به صورت کشویی و با دست باز می‌شود که این کار باعث بیرون آمدن دوربین سلفی و حسگر عمقی آن برای افکت بوکه می‌شود. این گوشی با پردازنده Snapdragon 845 تولید شده و پشت بدنه آن از جنس سرامیک است. شیائومی Mi Mix 3 تا 10 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد، سیستم عامل پیش فرض این گوشی اندروید 9 پای است که با رابط کاربری MIUI 10 کار می‌کند و شارژ این دستگاه توسط باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی آن تأمین می‌شود.


بیشتر بخوانید: شیائومی یک رکورد گینس به نام خود ثبت کرد


انتهای پیام/

شیائومی Mi Mix 3 راهی بازار اروپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.