معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری هرهفته همرکابی به مناسبت روز اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ، با اشاره به برگزاری طرح هرهفته همرکابی اظهار داشت : در 7 هفته برگزاری این طرح ، دستگاه‌های مختلف با ما همراه شدند تا با عملی کردن شعار "هوای اصفهان را داریم" در مسیر سلامتی خود و آرامش شهر گام بردارند.

وی با تاکید بر لزوم قرار گرفتن دوچرخه سواری در سبد روزانه حمل و نقل شهروندان اصفهانی گفت : ترافیک و آلودگی هوا دو معضل کلانشهرهای کشور از جمله اصفهان است که اجرای برنامه‌هایی از این دست می‌تواند به تغییر ذائقه ترافیکی شهروندان و قرارگیری دوچرخه در سبد حمل و نقلی آنها منجر شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه تلاش ما این است که دوچرخه سواری را به یک برنامه دائمی در زندگی شهروندان اصفهانی تبدیل کنیم ، اظهار داشت : اجرای طرح هر هفته همرکابی گامی در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه است ، زیرا همراهی مدیران دستگاه های مختلف با این طرح ، زمینه ساز الگودهی به مردم برای استفاده بیشتر از دوچرخه در سفرهای شهری خواهد شد.  

وی ادامه داد : بسیاری از شهروندان با یک بار دوچرخه سواری به جذابیت این مُد حمل و نقلی پی می‌برند و با استفاده مداوم و مستمر از آن علاوه بر اینکه سلامتی خود را تضمین می‌کنند در کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر نیز سهیم می‌شوند ، بنابراین هدف ما از اجرای این طرح نیز همراهی مدیران با  شهروندان در بهره مندی از لذت و جذابیت دوچرخه سواری است.

صلواتی با اشاره به حضور کارکنان ادارات مختلف در طرح هر هفته همرکابی تصریح کرد : حضور کارکنان بخش‌های مختلف در این طرح نشان می‌دهد که در اصفهان همه هوایار و هوادار شهر هستند، علاوه بر این استفاده مدیران یک مجموعه از دوچرخه سبب تشویق و ترغیب کارکنان زیرمجموعه آن مدیران نیز می‌شود.

وی با اشاره برگزاری این طرح به مناسبت روز اصفهان بیان کرد : «هرهفته همرکابی» صبح پنجشنبه اول آذرماه همزمان با روز اصفهان همراه با ادای احترام به ساحت مقدس شهدای والامقام از گلستان شهدای اصفهان تا میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود و مدیران شهری و کارکنان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در این طرح حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/م

رکابزنی مدیران شهری از گلستان شهدای اصفهان تا میدان امام حسین (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.